BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i en serviceminded rolle med betydning for alle medarbejdere? Så er stillingen som Facility Management-koordinator muligvis noget for dig.
Afvekslende hverdag med fokus på god service
Som Facility Management koordinator sikrer du de gode fysiske rammer for, at alle kan udføre deres job bedst muligt, og derved bidrager du til at øge arbejdsglæden på Politiskolen.
Du bliver en del af et mindre Facility Management-team med tjenested i Brøndby, som sammen med vores tekniske Facility Manager på Politiskolen i Vejle arbejder med den daglige bygningsdrift, effektivisering og udvikling af Politiskolens to uddannelsescentres serviceleverancer.
Din primære opgave bliver leverancestyring, hvor du sikrer, at Politiskolens to uddannelsescentre får de rette ydelser til rette tid. Du har i det daglige arbejde en bred snitflade og kontakt til brugere, samarbejdspartnere med videre. Din hverdag er afvekslende, og du skal blandt andet handle på uforudsete udfordringer og løbende overveje nye løsninger, der forbedrer og optimerer Facility områderne.
Opgaverne er blandt andet
- Koordinering af større eller mindre arbejde med bl.a. udlejere, leverandører og brugere, således det til enhver tid er muligt at gennemføre undervisning, eksamener m.v.
- Styring og opfølgning på FM-leverandørkontrakten med COOR – herunder kontrakttilpasning til Politiskolen.
- Udarbejde og klarlægge ejendomsstrategi.
- Gennemførsel af lokale byggeprojekter.
- Budgetplanlægning og opfølgning.
- Opfølgning og udvikling af leverancer på de forskellige serviceområder.
- Udarbejde vedligeholdelsesplaner for bygningsmasse.
- Dialog med eksterne og interne samarbejdspartnere og leverandører, herunder Bygningsstyrelsen.
- Iværksætte og drive lokale FM-projekter - fx energioptimering og diverse byggeprojekter.
- Dagligt ad hoc på driften af Politiskolen.
- Backup for ferie/sygdom på tværs af sektionen.
Succeskriteriet i jobbet er, at brugerne er yderst tilfredse, og at du sikrer og sætter en ære i at levere ydelser til den aftalte kvalitet.
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, måske har du en uddannelse inden for Facility Management eller en anden faglig relevant uddannelse, hvor du har opnået god teknisk forståelse samt erfaring inden for byggeri, fx som håndværker. Du har ligeledes erfaring med at strukturere og overskue mange opgaver.
Du formår at skabe synlighed og respekt omkring dit arbejde gennem høj faglighed og gode resultater. Du brænder for at skabe løsninger, der tilgodeser organisationen og brugernes behov.
Du forstår samtidig at opbygge relationer, der sikrer et konstruktivt samarbejde på tværs i organisationen og med Facility Managements mange eksterne interessenter.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fælles-overenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.
Der er tale om en stilling på 37 timer ugentligt.
Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Politiskolen, Brøndbyøster Boulevard 30, 2605 Brøndby, men du vil lejlighedsvis også skulle løse opgaver med udgangspunkt fra vores uddannelsescenter i Vejle.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Du vil referere til sektionslederen for FM, Indkøb og Materiel på Politiskolen i Brøndby
Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag d. 11. december samt 2. samtaler torsdag d. 14. december 2023.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anja Engelhardt, tlf. 2939 3309 frem mod den 14. november 2023 og igen efter den 4. december 2023.
Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 26. november 2023.
I politiet arbejder vi alle sammen for tryghed og sikkerhed
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.
Lær os bedre at kende på www.jobipolitiet.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7094d3d6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RIGSPOLITIET, Polititorvet, 1780 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939401