AC-fuldmægtig med flair for interessenthåndtering og administration af tilskudsordninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du gode koordinationsevner og en skarp pen? Har du flair for interessenthåndtering, og kan du balancere de forskellige interesser i landbrugserhvervet overfor myndighedsopgaven? Har du mod på at prøve kræfter med administration af tilskudsmidler? Så er du måske vores nye medarbejder i Landbrugsstøtte & Geodata.

Om jobbet
I Team Direkte Støtte har vi brug for en ny kollega, der får selvstændigt ansvar for at understøtte administrationen af en eller flere tilskudsordninger og sekretariatsbetjene et Dialogforum for interessenter.

Teamet består af ca. 14 medarbejdere og er bredt sammensat af bl.a. jurister, økonomer og landbrugsfaglige profiler. Du skal arbejde i et tværfagligt miljø, hvor der er rig mulighed for sparring med dygtige kolleger.

Teamet er et ud af fem teams, der tilsammen udgør enheden Landbrugsstøtte & Geodata. Vi arbejder for at sikre gode rammebetingelser for landbrugserhvervet og har ansvaret for den arealbaserede EU-landbrugsstøtte. Ca. 37.000 landbrugere ansøger hvert år vores ordninger, og vi sikrer grundlaget for at udbetale landbrugsstøtte for over 6 milliarder kroner hvert år.

Dine opgaver
Vores nye kollega bliver ansvarlig for at betjene et relativt nyt forum for interessenter: Dialogforum, som er oprettet som led i implementeringen af en ny landbrugsreform, der netop er trådt i kraft ved årsskiftet. I Dialogforum drøfter vi Landbrugsstyrelsens regler, vejledninger og administrationen heraf med centrale interessenter.

Du skal sørge for at forberede møderne, indhente bidrag, forberede mødemateriale, udarbejde referater og følge op på møderne. Derudover skal du koordinere med kolleger i enheden og styrelsen, så vi inddrager interessenterne rettidigt ift. relevante emner.

Du vil derudover få opgaver relateret til administrationen af enhedens tilskudsordninger. Det kan bl.a. indebære:

  • Udarbejdelse af grundige beslutningsgrundlag til brug for politikudvikling
  • Regelafklaringer på baggrund af henvendelser fra erhverv, interessenter eller kollegaer
  • Direktions- og ministerbetjening
  • Klagesager
Vi arbejder på tværs i enheden, og du skal både have lyst til at løfte de mindre opgaver med afklaringer til kolleger eller opgaver, der kan løses på få minutter, og kunne foretage analyser eller udrede komplicerede opgaver, hvor interessenterne er mange. Vi er underlagt en række – til tider korte – frister, så det er vigtigt, at du har mod på at holde flere gryder i kog og kan prioritere mellem opgaverne.

Om dig
Du skal have en samfunds- eller naturvidenskabelig kandidatuddannelse, gerne med erfaring fra en politisk styret organisation. Du har interesse for eller erfaring med forvaltning, koordination og interessenthåndtering.

Du har gode analytiske evner og har politisk næse. Du er selvstændig og forstår vigtigheden af at sikre fremdrift. Du formulerer dig klart og tydeligt både i skrift og tale. Du er endvidere god til at samarbejde, har masser af gå-på-mod, godt humør og kan bevare overblikket i en travl hverdag.

Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst for akademikere i staten.

Ansættelsesområdet er Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V.

Tiltrædelse pr. 1. august 2023.

Nærmere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Trine Kreiser, tlf. 30 46 59 08 eller enhedschef Jesper Loldrup, tlf. 31 99 69 32.

Ansøgningsfrist
Du søger stillingen ved at sende en motiveret ansøgning med CV, eksamensbevis med karakterudskrifter og eventuelle referencer online i vores rekrutteringssystem senest søndag den 11. juni 2023.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1602 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169181&DepartmentId=7683&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837587

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet