Administrativ medarbejder med erfaring fra HR.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du er initiativrig, ordentlig og finder glæde ved at sætte ting i system. Dine arbejdsopgaver vil være mangeartede, og dine primære arbejdsopgaver bliver at understøtte den daglige drift af Hulegårdens administrative opgaver med særligt fokus på HR-opgaver. Du er imødekommende, selvstændig og proaktiv.

Om Hulegården
Hulegården er et botilbud for 40 voksne mennesker med kognitive funktionsnedsættelser, organiseret under Den Sociale Virksomhed i Region Hovedstaden. Personalegruppen består af i alt ca. 80 medarbejdere.

Du bliver en del af Hulegårdens administrative team, hvor ordentlighed, faglig udvikling, sparring, et godt arbejdsmiljø og en høj grad af arbejdsglæde har høj prioritet.

På Hulegården vægter vi, at du er både selvtilrettelæggende, kan indgå i samarbejder og er nytænkende – også i forhold til at bidrage til en effektiv opgaveløsning.

Om opgaverne
Som administrativ medarbejder har du mange forskelligartede opgaver. Du har en central funktion, hvor service og hjælpsomhed er afgørende. Du træder til når der opstår ad hoc-opgaver, som skal løses her og nu, og bidrager til, at administrationen fremstår indbydende og ordentligt.

Opgaverne er blandt andet;

  • Oprettelse og lukning af nye medarbejdere samt studerende i SD, CBAS og Nexus
  • HR-manager (oprettelse af jobannoncer m.m.)
  • Bestilling af straffeattester
  • Lønkørsel, ferieoverførsel og seniorbonus
  • Arkivering af dokumentation på p-sag + afsendelse til e-Boks
  • Nexus superbruger og IBG bruger
  • Udarbejdelse af §107 + §108 boligdokumenter
  • Ændring af boliger, kost samt diverse ydelser i Nexus vedr. beboerne
  • Post, fællespostkasse og håndtering af udlægskasse
  • Kursus- og varebestilling
  • CBAS - og WorkZone superbruger
  • Bestilling af rejser samt sekretær for Beboerferieudvalget
  • Vikardækning i tjenesteplanlæggers fravær
  • Leje af mødelokaler og forplejning ude af huset
  • IT ansvarlig ift. udlån og registrering
  • Kontaktperson til kommunen ved boligændringer
  • Skadeanmeldelse/kontakt til forsikringen (bygning og biler)
  • Opdatering af beredskabsplan
  • Opdatering af telefon- og nøgleliste/fødselsdage/retningslinjer/jubilæer osv.
  • Deltagelse i HR ERFA-møder
Om dig

  • Kontoruddannet - gerne med speciale inden for offentlig administration og erfaring fra lignende stilling
  • Imødekommende og smilende personlighed, som er tillidsvækkende
  • Gåpåmod, mødestabil og tager initiativ til at løse opgaver
  • Struktureret, nysgerrig og har et godt overblik
  • Gode IT-kundskaber
  • Lyst til at indgå i et team, hvor vi hver især har ansvarsområder og hjælper hinanden
  • Har kendskab til eller interesse for beboergruppen


Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse pr. 1. maj 2024 eller derefter på 30 timer pr. uge fordelt i tidsrummet 8 – 14. Du ansættes jf. HK´s overenskomst.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, cv og uddannelsesbevis sammen med evt. andre relevante bilag senest tirsdag d. 16. april 2024 kl. 12.00.

Samtaler holdes torsdag d. 18. april 2024.



Yderligere oplysninger
Vil du vide mere er du meget velkommen til at kontakte forstander Trine S. Fehmerling på telefon 38 66 82 01 eller via mail til trine.smith.fehmerling@regionh.dk



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Hulegården, Brøndbyøstervej, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023110

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet