Bliv driftsassistent hos RTC Transport i Brøndby med fokus på planlægning og koordinering

dato

RTC Transport A/S er I rivende udvikling! Derfor har vi brug for dig, der trives med forandring og har styr på detaljerne. Hos os får du en dynamisk arbejdsdag, hvor du er med til at sikre, at hjulene holdes i gang!

Din kommende arbejdsplads ligger i Brøndby

Du bliver en del af vores hovedafdeling i Brøndby. Her arbejder vi i et uformelt miljø med en let omgangstone og en kultur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi værdsætter initiativ, samarbejde og frihed under ansvar.



En varieret hverdag med ansvar
Som driftsassistent får du en central rolle i planlægning og koordinering af vores hvidevareleveringer på Sjælland.

I din dagligdag hos RTC vil du møde mange forskellige mennesker og opgaver, og du kommer til at indgå i et lille men stærkt team. Det er derfor vigtigt, at du er en struktureret person der kan holde mange bolde i luften.

Dine arbejdsopgaver vil derudover bestå af...

  • Booking af ordrer
  • Daglig kontakt med chauffører og vognmænd
  • Håndtering af ombytninger/reklamationer
  • Kundekontakt via telefon og mail
  • Ad-hoc opgaver
  • Diverse administrative opgaver inden for hvidevarer/møbel

Vi leder efter dig, der…

  • Er serviceminded, arbejder selvstændigt og får opgaver fra hånden
  • Gerne har erhvervserfaring fra lignende stillinger
  • Har kendskab til Sjællands geografi
  • Er fleksibel og åben for nye udfordringer
  • Er positiv af natur og har flair for samarbejde
  • Har gode IT-kundskaber og er fortrolig med Office-pakken


Hvad kan RTC tilbyde?

  • Fast base i en virksomhed i vækst
  • En arbejdsplads med engagerede og dygtige kollegaer
  • Løn efter kvalifikationer
  • Sociale arrangementer bl.a. sommerfest og julefrokost
  • En ’ja’-kultur med korte beslutningsveje

Hvem er RTC Transport A/S?
Vores mission er at være Danmarks førende virksomhed indenfor servicelogistik, hvor vi ikke blot leverer en forsendelse. Vi skaber værdi ved at tilbyde skræddersyede og værdiskabende løsninger, der omfatter installation, indbæring og montage direkte hos slutkunden. Pt. er vi 130 medarbejdere fordelt på vores lokationer i Danmark og Sverige.

✉️Klar til at blive en del af teamet?
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer pr. uge i tidsrummet 09.00-17.00 fordelt fra mandag til fredag, med tiltrædelse snarest muligt.

Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Jørgen Kramer på +45 5374 0043.

Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg jobbet online”. Vi glæder os til at høre fra dig!


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

RTC Transport A/S - Abildager/S, Abildager – 14, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0788e246-41eb-4df8-a8f0-6c395b605ae9

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet