Driftsassistent søges til RTC Transport A/S i Brøndby
Er du klar til en spændende og dynamisk rolle som driftsassistent hos RTC Transport A/S?
Hos RTC Transport oplever vi vokseværk, og det er derfor vigtigt, at du vil være med på en rejse i en virksomhed, der konstant er i vækst! Vi søger dig, der trives godt med forandring og er omstillingsparat, da der indimellem kommer nye spændende opgaver til.
Om RTC Transport A/S
Vi er en markant spiller inden for servicelogistik, hvor vi ikke blot leverer varer, men også sørger for, at de bliver pakket ud og monteret for vores kunder. Vi beskæftiger os hovedsageligt med slutbruger leveringer af møbler og hvidevarer.
I dag er vores virksomhed, med ca. 130 medarbejdere, førende indenfor servicelogistik til slutkunder, og vi har store ambitioner om at udvikle vores servicekoncept endnu videre.
Vil du læse mere om os, kan du med fordel besøge vores hjemmeside: www.rtctransport.dk
Din kommende arbejdsplads ligger i Brøndby
Din nye dagligdag vil begynde på RTC Transports hovedafdeling i Brøndby.
Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Få en varieret hverdag
Hver dag hos RTC vil byde på nye spændende opgaver, og du vil møde mange forskellige mennesker.
Det er derfor vigtigt, at du er en struktureret person der kan holde mange bolde i luften som bl.a. kan planlægge ture til vores hvidevarer biler på Sjælland. Du får et delt ansvar for en række administrative opgaver, og du vil hurtigt blive den person, der får tingene til at ske!
Dine primære opgaver
- Planlægning af hvidevareruter på Sjælland
- Daglig dialog med chauffører og vognmænd
- Håndtering af ombytninger og reklamationer
- Kundekontakt, besvarer kundehenvendelser – telefonisk/mail
- ADHOC-opgaver
- Sikre effektiv drift af hvidevareleverancer
Hvem er du?
Du er struktureret og kan håndtere mange opgaver samtidig. Du har erfaring med service og logistik og trives med at tage ansvar og arbejde selvstændigt. Du er fleksibel og har et positivt mindset – både når det går stærkt, og når der opstår uforudsete situationer. Derudover er du teknisk anlagt, har et godt kendskab til geografi på Sjælland, og det er en fordel, hvis du har erfaring med hvidevarer og el.
Personlige kvalifikationer til jobbet
- Gerne et par års relevant erhvervserfaring fra lignende stillinger
- En mulig kandidat kunne være en tidligere hvidevaremontør
- Handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret
- IT-kundskaber og fortrolig med Office-pakken
Interesseret?
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge i tidsrummet 09.00-17.00 med tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgningsfrist: hurtigst muligt.
Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Jørgen Kramer på 5374 0043.
Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg jobbet online”. Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
RTC Transport A/S - Abildager/S, Abildager – 14, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/53c8ec79-4ce3-4ad9-8700-881aa56989fa