Brøndby Kommune er i en rivende udvikling, hvor vi er godt i gang med flere store byudviklingsprojekter, og hvor befolkningen i Brøndby vokser, samtidig med at vi har stort fokus på den grønne dagsorden. Med vedtagelsen af budget 2025 har vi derfor fået mulighed for at ansætte flere dygtige kolleger til at sikre, at vi kommer godt i mål med de mange vigtige opgaver i Teknik og Miljøforvaltningen.
Vil du være med på holdet, så læs videre her
Om jobbet
Vi søger en dygtig og engageret driftstekniker med en stærk el-teknisk baggrund til at blive en del af vores team. Stillingen kræver erfaring med drift og vedligeholdelse af tekniske installationer og systemer samt evnen til at arbejde selvstændigt og samarbejde med både interne og eksterne interessenter.
Så brænder du for optimering og tilsyn med tekniske installationer på alle typer af kommunale bygninger, så har vi jobbet til dig!
Hvem er vi
Du bliver en del af Vedligeholdelsesteamet i Kommunale Ejendomme. Vedligeholdelsesteamet har det overordnede drifts- og vedligeholdelsesansvar for alle kommunens ejendomme, og arbejder på at sikre de gode håndværksmæssige tiltag i vores bygninger.
I kommunale ejendomme vil du i denne stilling få et stort selvstændigt ansvar og dermed også rigtig god mulighed for at bidrage til udviklingen af Brøndby Kommunes bygninger.
Dine ansvarsområder vil omfatte:
- Drift og vedligeholdelse af tekniske installationer, herunder CTS-, ECL-reguleringer og ventilationsstyringer.
- Fakturahåndtering.
- Borger- og leverandørkontakt, hvor du vil være en nøgleperson i at sikre god kommunikation og opfølgning.
- Projektstyring af mindre projekter, herunder planlægning, gennemførelse og evaluering.
- Understøttelse af teknisk servicepersonale og koordinering af vedligeholdelsesopgaver.
- Anvendelse og vedligeholdelse af tekniske data i DALUX og andre relevante systemer.
Kvalifikationer:
- Uddannelse som elektriker, el-installatør eller lignende teknisk baggrund.
- Erfaring med CTS-systemer, ECL-styringer og ventilationsstyringer.
- Kendskab til lettere økonomiopfølgning og fakturahåndtering.
- Erfaring med kunde- og leverandørkontakt.
- Erfaring med projektstyring, gerne fra den kommunale sektor.
- Kendskab til og erfaring med brug af DALUX eller lignende værktøjer.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner samt en struktureret tilgang til opgaver.
- B-Kørekort
Vi tilbyder
- En spændende og varieret hverdag med ansvar for centrale tekniske opgaver.
- En arbejdsplads med fokus på udvikling og et godt arbejdsmiljø.
- Løbende faglig udvikling og mulighed for at tage relevante kurser og uddannelser.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuldtid og aflønnes efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer.
Vil du vide mere om jobbet
Er du velkommen til at kontakte driftschef Jesper K. Jacobsen. På telefon 21823877 eller jekja@brondby.dk.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er fredag den 22. november 2024. Vi holder samtaler i uge 48.
Vi satser på at have dig med ombord senest den 1. januar 2025.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 40.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6144043