BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hjælpemiddeldepotet leverer, afhenter og reparerer hjælpemidler til borgere i Brøndby Kommune.
I forbindelse med at have hjemtaget opgaver omkring service og reparation af personlifte opnormerer vi nu med én medarbejder i depotet.
Hjælpemiddeldepotets opgaver består af:
- Kørsel med hjælpemidler til og fra borgere
- Reparation og tilpasning af hjælpemidler i borgerens hjem og på værksted
- Service af personlifte på ældrecentrene og i borgerens hjem
- Forefaldne arbejdsopgaver på depotet f.eks. pakke varer ud, oprydning og logistik på depotet.
Som medarbejder på depotet arbejder du tæt sammen med dine kollegaer på Hjælpemiddeldepotet, dine kollegaer blandt plejepersonalet og i myndighedsfunktioner der bevilger hjælpemidler. Vi vægter det gode arbejdsmiljø og arbejdsfælleskabet, hvor vi hver i sær byder ind med vores faglige- og personlig kompetencer.
Vi lægger vægt på, at du:
- Er teknisk dygtig
- Venlig og imødekommende
- Er struktureret og evner planlægning i tæt dialog med kollegaer
- God fysik
- Mødestabil
- Har kørekort
For en god ordens skyld gøres der opmærksom på, at vi har en intern ansøger til jobbet.
Løn og ansættelsesvilkår:
37 timers stilling med mulighed for at aftale andet timeantal
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst
Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger om den ledige stilling fås ved henvendelse til daglig leder af depotet Bruno Møller tlf. 4328 2727 eller leder af visitationen Sofie Nelmark Arenbrandt på tlf. 5120 7334
Ansøgningsfrist:
25.10.24 kl. 23.59
Afdeling:
Visitationen
Kontaktpersoner:
Daglig leder på depotet Bruno Møller Tlf. 4328 2727
Leder af visitationen Sofie Nelmark Arenbrandt Tlf.: 5120 7334
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 40.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Horsedammen 36C, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130987