Bliv en del af RTC Transport som koordinator i Brøndby med alsidige opgaver i et dynamisk team

Profilbillede
dato

RTC Transport oplever stor vækst, og det er derfor vigtigt at du trives godt med forandring, og er omstillingsparat.
Hos os kan du se frem til en travl hverdag, hvor der hele tiden kommer nye spændende opgaver til.


Din kommende arbejdsplads ligger i Brøndby

Du skal arbejde på RTC Transports hovedafdeling i Brøndby.

Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.


Få en varieret hverdag
I din dagligdag hos RTC vil du møde mange forskellige mennesker og opgaver. Det er derfor vigtigt, at du er en struktureret person der kan holde mange bolde i luften, som kan planlægge ture til vores hvidevarer biler på Sjælland. Booke ordre for vores kunder, tage hånd om vores vognmænd/chauffører, samt diverse administrative opgaver. Du skal være fleksibel og en god kollega, der trives med frihed under ansvar.

Du kommer til at indgå i et stærkt team, hvor du vil få en hverdag med fart over feltet.


Dine primære opgaver

  • Planlægning af hvidevarer ture
  • Daglig kontakt med chauffører og vognmænd
  • Håndtering af ombytninger/reklamationer
  • Kundekontakt, besvarer kundehenvendelser – telefonisk/mail
  • ADHOC-opgaver
  • Diverse administrative hvidevarer/møbel opgaver
Personlige kvalifikationer til jobbet

  • Gerne et par års relevant erhvervserfaring fra lignende stillinger
  • Serviceminded, arbejder selvstændigt og får opgaver fra hånden
  • Kendskab til geografien på Sjælland.
  • Kendskab til el og/eller hvidevare er en fordel
  • Èn mulig kandidat kunne være en tidligere hvidevaremontør
  • Fleksibel og åben for nye udfordringer
  • Handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Positiv af natur og god til at samarbejde
  • IT-kundskaber og fortrolig med Office-pakken

Interesseret?

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge i tidsrummet 09.00-17.00 med tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgningsfrist: hurtigst muligt.

Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til Afdelingsleder Jørgen Kramer på 5374 0043.

Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg jobbet online”.Vi glæder os til at høre fra dig!




Vil du læse mere om os, kan du med fordel besøge vores hjemmeside: www.rtctransport.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RTC Transport A/S - Abildager/S, Abildager – 14, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131952

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet