Bliv en nøgleperson som controller hos Sahva - skab et liv i bevægelse!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- vær med til at skabe et liv i bevægelse

 

Drømmer du om et job med en høj grad af indflydelse og gode udviklingsmuligheder? Og ser du dig selv som en specialist, der trives med både bredde og dybde i opgaverne? Så kan det være dig, vi leder efter!

 

Som controller i Sahva får du en central rolle i en organisation med en flad struktur og effektive beslutningsprocesser, hvor du arbejder engageret for, at vi altid har et godt økonomisk overblik, og at optimeringspotentialet i vores økonomifunktion og virksomheden i øvrigt løbende identificeres og drives fra idé til implementering.

Du bliver en del af en mindre afdeling, der lige nu består af vores økonomichef, en økonomimedarbejder, som du deler kontor med samt en løn- og HR-konsulent. Vi sidder i lyse og venlige lokaler i Brøndby, hvortil der er gode transportmuligheder.

Din hverdag i jobbet

Du får din egen portefølje af opgaver, som løbende suppleres med andre opgaver og projekter, som økonomiafdelingen tager sig af. Dine primære opgaver bliver at:

  • Håndtere debitorer, dvs. du afsender e-fakturaer, laver rykkerkørsler og indberetter til inkassobureau, mens din kollega tager sig af den daglige registrering af indbetalinger
  • Deltage i diverse afstemninger og udarbejde månedsrapporter til direktion, klinik- og teamchefer i samarbejde med økonomichefen
  • Udvikle og vedligeholde vores rapportering i Power BI i samarbejde med IT-afdelingen, der pt. håndterer opgaven
  • Projektkoordinere system- og økonomiprojekter sammen med IT-afdelingen - bl.a. implementerer vi senere på året et nyt fakturahåndteringssystem
  • Være den teamansvarlige, når vi afholder lageroptællinger i afdelingerne rundt omkring i landet
  • Vedligeholde vores brugervejledninger til systemer og forretningsgange.

Vi har hver vores specialer, men arbejder sammen og hjælper hinanden i dagligdagen og naturligvis ved ferie og sygdom, så vi løbende bevarer en effektiv økonomistyring. Du får en tæt dialog, koordinering og sparring med såvel din kollega som din leder i det daglige. Da vi er en relativ lille funktion, er du indstillet på, at vi først bliver kreative, når bogføringen er i orden. 

Hvem er du? 

Vi leder efter dig, der: 

  • Har en videregående uddannelse i økonomi, fx HD i regnskab og økonomistyring eller tilsvarende
  • Har erfaring som controller, og har arbejdet med alle dele af regnskabsfunktionen på vejen til din nuværende stilling
  • Er superbruger i Excel, bruger af et større ERP-system og meget gerne Power BI eller som min. har lysten til at lære det
  • Måske allerede har erfaring med projekter og implementering af nye systemer, men det er ikke et krav. 

Som person er du en serviceminded teamplayer, der arbejder med et godt overblik og detaljeorientering. Du betragter dig selv som analytisk og innovativ, og du kan håndtere større mængder af data, som du benytter, når du identificerer udviklingsmuligheder. 

Hvad tilbyder vi? 

Hos Sahva bliver du en del af et fagligt højt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel. 

Vores ledere har løbende dialog via 1:1-samtaler med deres ansatte, og de arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienteret ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale. 

Er du interesseret?

Kan du se dig selv udfolde dit talent i jobbet? Så send os dit CV hurtigst muligt.  

Du behøver ikke at skrive en ansøgning, men vi spørger til din motivation, når du søger i vores rekrutteringssystem.  Vi gør opmærksom på, at annoncen lukker, når vi har modtaget de ønskede ansøgninger. 

Har du spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef, Christian Poulsen, på mobil 4042 6000.


Se mere på vores ansøgersite: https://sahva.ofir.com



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d1758728)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sahva A/S, Nykær, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053612

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet