Bliv HR-udviklingskonsulent i Brøndby Kommune og form fremtidens organisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at udvikle Brøndby Kommunes ledere, medarbejdere og organisation i samarbejde med dygtige og engagerede kolleger? Og leder du efter et job, hvor du får lov at arbejde med alle aspekter af faget fra strategi og idéudvikling til realisering og implementering i en stor politisk styret organisation? Så har vi jobbet til dig som vores nye HR-udviklingskonsulent.

 

Om jobbet

Du skal være med til at sætte retning for og drive kommunens HR-indsatser Vi søger derfor dig, der motiveres af at udvikle og implementere indsatser inden for hele HR-området. Du får en stor berøringsflade, det er derfor vigtigt, at du kan samarbejde og navigere på alle niveauer i organisationen.

Opgaveporteføljen er bred og ligger inden for ledelsesudvikling, rekruttering og fastholdelse, kompetenceudvikling og arbejdsmiljø. Du kommer til at arbejde med alt fra konceptudvikling og procesfacilitering til implementering og administration. 

Dine opgaver vil ligge inden for følgende områder:

  • Ledelsesudvikling

Vi har et ledelsesgrundlag fra 2021, som sammen med Kommunalbestyrelsens strategi ”Brøndby 2030” danner rammen for arbejdet med ledelsesudvikling, som du skal være med til at fortsætte og styrke. 

  • Organisationsudvikling

Du kommer til at videreudvikle, gennemføre og følge op på trivselsmålinger og ledelsesevaluering, som vi kører i treårige rul. I 2025 skal der således gennemføres trivselsmåling. 

Derudover står vi over for at udarbejde en kompetenceudviklingsstrategi i forhold til organisationens behov samt udvikling af et nyt MUS-koncept. 

  • Arbejdsmiljø og MED

Arbejdsmiljø er en integreret del af MED-organisationen. Du får en nøglerolle i forhold til at rådgive og vejlede organisationen inden for både psykisk og fysisk arbejdsmiljø.  

  • Rekruttering og fastholdelse

Vi er i gang med at implementere et nyt LMS-system, der skal understøtte vores onboardingprocesser og generelle kursusadministration. Du skal være med ind over den løbende udvikling og administration af systemet.

 

Om os

Du bliver en del af udviklingsteamet på seks personer i Staben for Politik og Organisation. I august 2024 fusionerede vi den centrale stab og HR-afdelingen i en fælles enhed, Staben for Politik og Organisation. I den forbindelse samlede vi stabens udviklingskonsulenter og HR-udviklingskonsulenterne i et nyt udviklingsteam, som du bliver en del af. 

Vi arbejder tæt sammen i teamet på tværs af opgaver for at udnytte de synergier, der opstår, når vi knytter faglighederne tættere på hinanden. Det får du god mulighed for at sætte dit præg på.

 

Om dig

Vi er på udkig efter en HR-generalist, der er opdateret på tendenser og viden på området, har bred erfaring med udvikling og implementering af HR-indsatser, og som kan bidrage fagligt på flere af ovenstående opgaveområder. Samarbejde og sparring er en del af din måde at arbejde på, ligesom du har organisationsforståelse og et bredt kendskab til opgaver og udfordringer i en kommune. Du hviler i konsulentrollen og trives med at sætte din viden i spil i både store og små sammenhænge.

 

Vi forventer, du har:

  • En relevant, videregående uddannelse
  • Solid erfaring med ledelses- og organisationsudvikling, konceptudvikling, facilitering og projektledelse
  • Erfaring fra en politisk styret organisation
  • Gode kommunikative evner og er en dygtig formidler, både skriftligt og mundtligt. 
     

Praktiske oplysninger

  • Du får stor indflydelse på, hvordan du tilrettelægger dine opgaver og din arbejdstid. 
  • Der er mulighed for at arbejde hjemme efter aftale. 
  • Frokostpausen er betalt, og vi har en god kantineordning. 
  • Arbejdssted er Brøndby Rådhus, Park Allé 160, 2605 Brøndby. Der er offentlig transport til døren, gode cykelstier og gratis parkering. 

 

Du refererer til stabschef Karen Kjeldgård Petersen.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og kvalifikationer.

Er det et job for dig, så send ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem senest den 14. november.

Vi holder første samtale den 20. november og anden samtale den 26. november. Startdato er den 1. januar 2025. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Nysgerrig?

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte stabschef Karen Kjeldgård Petersen på tlf. 21 65 40 27 eller mail: kakpe@brondby.dk, eller HR-udviklingskonsulent Malene Pronk Jensen på tlf. 43 28 22 31 eller mail: maprj@brondby.dk.

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 40.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Park Alle 160, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6136121

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet