BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brøndby Kommune udvikler sig hastigt i disse år, hvor nye byområder og borgere kommer til, og der stilles endnu højere krav til kvaliteten af servicen til borgerne og til en fremsynet udvikling af teknik- og miljøområdet i Brøndby Kommune. Vi søger derfor en udviklingskonsulent, der kan være med til at understøtte forandring hos både ledelse og medarbejdere på tværs i forvaltningen.
Så har du lyst til at arbejde med projektledelse og organisationsudvikling, er det måske dig vi søger.
Dine primære arbejdsopgaver
Dine vigtigste arbejdsområder bliver:
- Projekter, udviklingsprocesser og implementering: Du bliver en aktiv kraft i forskellige tværgående opgaver, indsatser og projekter både i TMF, hvor du bidrager med viden om processer, forankring og implementering. Du bliver tovholder på flere forskellige projekter, og du sikrer at vi kommer i mål med projekterne og får dem godt implementeret.
- Rollen som skribent: Du skal skrive oplæg og notater, skal bidrage til vores arbejde med politiske indstillinger og får en særlig aktie i at løfte vores interne og eksterne kommunikation i form af intranet og hjemmeside.
Vi er med andre ord på jagt efter lidt af en schweizer-kniv, der kan bringes i spil i forskellige opgaver og roller, og som altid har fokus på at skabe værdi for kerneopgaven – i tæt samspil med vores organisation.
Derfor er det vigtigt, at du kan skabe velfungerende relationer til og resultater sammen med hverdagens samarbejdspartnere – både i Teknik- og Miljøforvaltningen og på tværs i Brøndby Kommune.
Om dig
Vi forventer, at du har erfaring som udviklingskonsulent fra et lignende job i en kommune, og at du har en videregående akademisk uddannelse.
Vi forventer, at du er en initiativrig og selvstændig person, som formår at flytte noget, og du er en vedholdende afslutter med et godt blik for driften. Du formår at forankre projekter bredt, og du kan arbejde sammen med mange forskellige kolleger i organisationen og leverer til aftalt tid i rette kvalitet.
Samtidig er det vigtigt, at du kan formidle fagligt stof, så dine modtagere er helt med på budskabet. Og uanset om du taler med eller skriver til kollegaen, chefen, direktionen eller de politiske udvalg, kan du skabe tillid omkring din person og din faglighed.
Med andre ord regner vi med, at du
- Har erfaring i rollen som projektleder
- Har gode kommunikationsevner og formidler dine budskaber klart og enkelt, både på skrift og i tale
- Trives godt i samarbejdet med mange faggrupper og fagligheder og er opsøgende og nysgerrig på vores fagområders arbejdsgange, processer og udfordringer.
- Sammen med organisationen kan finde gode og implementerbare løsninger og føre opgaver i mål
- Er systematisk, struktureret og vedholdende
- Arbejder selvstændigt med blik for helheden
Om os
Teknik- og Miljøforvaltningen er en organisation med stærke fagligheder og fokus på en velfungerende drift og på at byen virker for borgerne hver dag.
Du bliver en del af TMF Sekretariatet, som med dig består af i alt 5 medarbejdere. Vores kerneopgave er at understøtte og udvikle aktiviteter, processer og enheder i Teknik- og Miljøforvaltningen, så organisationen, processerne og opgaverne fungerer optimalt.
Hovedopgaverne i afdelingen er udvalgsbetjening af Teknik- og Miljøudvalget (TMU) samt sekretariatsbistand til direktør, ledelse og forvaltningen i form af bl.a. projektledelse, personaleadministration, organisationsudvikling samt intern og ekstern kommunikation.
I TMF Sekretariatet samarbejder vi på tværs af hele forvaltningen og i tæt samspil med cheferne og de forskellige faggrupper i organisationen. Det betyder også, at du kan forvente en hverdag med mange forskelligartede, store som små opgaver, som kan omfatte alt fra at være projektleder på et stort implementeringsprojekt til at tage imod en telefonbesked til en kollega. Vi har fokus på trivslen, også når vi har travlt, og der er altid plads til et godt grin.
Du får ledelsesmæssig reference til Sekretariats-, IT- og Digitaliseringschefen, men du vil i en række situationer have opgavemæssig reference til forvaltningens direktør eller de øvrige chefer i Teknik- og Miljøforvaltningen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og aflønnes efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer.
Dit arbejdssted bliver Brøndby Rådhus, og selv om du på rådhuset kun har 12 km til Nørreport, offentlig transport og parkering lige ved døren, flextid, en god kantine og kommunekaffe ad libitum, har du også mulighed for at arbejde hjemmefra.
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sekretariats-, IT- og Digitaliseringschef Lars Bo Hasselby på tlf. 2173 5177.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er torsdag den 29. august 2024. Vi forventer at holde samtaler den 4. september 2024.
Vi satser på at have dig med ombord senest den 1. november 2024.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097768