BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du IT-kyndig og brænder du for at levere en god service til dine kolleger? Så har vi jobbet til dig! Vi søger nemlig en IT-supporter til vores servicedesk i It- og Digitalisering.
Brøndby Kommune går målrettet efter at anvende It og digitalisering i udviklingen af kommunen, og derfor lægger vi vægt på god It-support til alle brugerne i kommunen. Her spiller vores service-desk en helt central rolle, og vi opnormerer området for at gøre vores service til brugerne endnu bedre.
Dine primære arbejdsopgaver
Opgaverne i vores service-desk er mangeartede, men først og fremmest skal du
- Håndtere telefonopkald, IT-sager i vores ticket-system samt personlige henvendelser fra kollegaer, der har brug for teknisk support og service
- Håndtere bestillinger, modtagelse og klargøring af hardware
- Registrere, prioritere, kategorisere og dokumentere løsningen af opgaver og henvendelser inden for aftalte procedurer i vores ITSM-system
Uanset om du har erfaring eller er nyuddannet IT-supporter, vil vi sikre, at du får en god start, som matcher dine kompetencer, og der vil blive taget højde for det i din introduktion til opgaverne.
Du skal søge stillingen hvis
Du har en stærk IT-faglig baggrund, og du kan samarbejde og yde IT-support med det rette drive og engagement. Du brænder for den gode service, og du har en naturlig lyst til løbende at dygtiggøre dig og lære nyt. Derudover lægger vi vægt på, at:
- Du har en uddannelse som It-supporter eller har erfaring fra en lignende stilling med fokus på It-support og kundeservice
- Du har en god It- teknisk viden
- Du er løsningsorienteret og kan kommunikere komplekse tekniske begreber på en letforståelig måde til brugere med vidt forskellige tekniske forudsætninger
- Har god erfaring med at udarbejde og vedligeholde vejledninger og intern dokumentation
- Du har lyst til at bidrage til den fortsatte udvikling af vores service-desk
- Har erfaring med ITSM-systemer, og gerne ITIL-processer
- Du kan håndtere at have gang i flere opgaver på en gang i en uforudsigelig hverdag, hvor ikke to dage er ens
Hvem er vi
Du bliver en del af et stærkt fællesskab i It og Digitalisering, der er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen i Brøndby Kommune. Vi har ansvaret for solid drift og kontinuerlig udvikling af de systemer og platforme, der indgår i løsningen af de kommunale kerneopgaver og vi yder It-support til kommunens ca. 3.000 brugere, som er fordelt på administration, skoler, dagtilbud, plejecentre, kultur- og idrætsfaciliteter m.v.
It og Digitalisering består af i alt 24 ansatte, som er inddelt i tre teams: Digitalisering, Applikation og Udvikling samt Infrastruktur og Servicedesk.
I IT og Digitalisering arbejder vi hele tiden på at blive bedre sammen og prioriterer faglig udvikling og sparring for at finde de bedste løsninger for brugerne og de kommunale kerneopgaver. Derudover prioriterer vi trivsel, humor og tværfagligt samarbejde højt.
Brøndby Kommune er en ambitiøs udviklingskommune med ca. 37.000 borgere, centralt placeret på Vestegnen. Vi har gennem mange år lagt vægt på stram budgetstyring og er derfor i dag en økonomisk veldrevet kommune med råd til at drive udviklingen af nye boligområder og velfærdstilbud.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomst om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er Brøndby Rådhus.
Selvom du på rådhuset kun har 12 km til Nørreport, offentlig transport og parkering lige ved døren, flextid, en god kantine og kommunekaffe ad libitum, har du også mulighed for at arbejde hjemmefra.
Har vi vakt din interesse?
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teknik- og Miljøforvaltningens sekretariatschef og chef for IT og Digitalisering Lars Hasselby på telefon 2173 5177 eller teamleder for Infrastruktur og Servicedesk Carsten Rud Laurberg Barming på telefon 4328 2128.
Lad os få din ansøgning senest 1. oktober 2023. Vi holder samtaler i uge 40.
Vi håber, du kan starte den 1. december 2023, men siger ikke nej, hvis du kan starte før.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Alle 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://brondby.career.emply.com/ad/it-supporter-til-brondby-kommunes-service-desk/0p4r5f/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905275