BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at bidrage til en effektiv og proaktiv styring af Banedanmarks budget for IT-området samt videreudvikle økonomistyringen i organisationen?
IT-området i Banedanmark er i gang med en betydelig udvikling, og vi har derfor brug for en ny dygtig medarbejder. Vi har ansvaret for den samlede IT-sikkerhed og hovedparten af IT-systemer i Banedanmark. Derudover arbejder vi med indkøb, kontrakter, leverandørstyring og med økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter i de kommende år.
Økonomistyring og rådgivning
Du vil komme til at arbejde med et bredt udsnit af forskellige opgaver, herunder bl.a.:
- udarbejdelse af budgetter og prognoser
- controlling af drift og projekter
- periodeposter og måneds- og årsregnskabsopfølgning
- udarbejdelse af ledelsesinformation herunder udtræk af data fra BI/SAP
- sagsbehandling af kontrakter, bestilling af indkøbsordrer og fakturabehandling
- at være specialist i Banedanmarks automatiske betalingsløsninger.
Stillingen byder udover samarbejde også på en omskiftelig hverdag, selvstændighed og et stort ansvar.
God talforståelse og solide formidlingsevner
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund med relevans for de opgaver, du skal løse. Du må gerne have erfaring inden for tilsvarende opgaver og gerne med kendskab til SAP-systemer, men det er ikke noget krav, da vi gerne sikrer en god oplæring og on-boarding i området og organisationen. I sidste ende er det dog dine evner, personlige indstilling og motivation, der vægter højst.
Det er vigtigt, at du har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner samt en god talforståelse. Herudover tager du ansvar, arbejder selvstændigt og struktureret, samt evner at skabe gode relationer og indgå i et konstruktivt samarbejde på tværs af organisationen.
Som person er du engageret, analytisk, samarbejdsorienteret og forstår samtidig at kommunikere effektivt med dine samarbejdspartnere.
Vi tilbyder dig
- Et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work/life-balance
- Muligheden for at bidrage til en vigtig samfundsmæssig opgave: at skabe en attraktiv, grøn jernbane.
- En mangfoldig arbejdsplads med en uformel omgangstone i topmoderne lokaler
- Gode muligheder for kompetenceudvikling af både faglig og personlig karakter
- En ledelse som er ambitiøs, tydelig om formål, prioritering og retning
- Løbende feedback på dine præstationer og opgaver
- Adgang til motionsrum på hovedkontorets adresse
- Kantineordning, gratis kaffe og frugtordning.
IT-området består pt. af ca. 80 kolleger. Du kan se frem til en travl og sjov hverdag med mange forskelligartede opgaver og kontaktflader ud i organisationen. Vores område er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse samt dialog hen over bordene.
Du vil indgå i IT Staben under vores teamleder, som refererer direkte til områdechefen for IT. I staben har vi: Contract Management, digitaliseringskonsulenter, sagsbehandlere, projektledere, økonomikompetencer og koordinatorer. Alle arbejder som en samlet enhed i staben, men på tværs af hele IT-området. Du kommer til at arbejde tæt sammen med områdets IT-ledere samt med nøglepersoner i økonomi- og indkøbsområdet.
Du får arbejdsplads i København på vores hovedkontor ved Kalvebod Brygge, som er nemt tilgængeligt hvad enten du er i bil, med tog eller på cykel.
Løn
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt Områdechef Morten Søndervang Sohrt på msst@bane.dk eller M: +45 2163-9833.
Søg elektronisk og send din ansøgning og cv hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” nedenfor og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192569&DepartmentId=22258&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892030