Customer Service Team Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Customer Service Team Manager

Er du motiveret for at arbejde i et dynamisk kundeservicemiljø, og drømmer du om at arbejde med ledelse, coaching og support af et fantastisk team af kundeservicerådgivere?

Har du lyst til at være ansvarlig for udviklingen af dit team, hvor vi kontinuerligt opretholder kvaliteten af den kundeservice, vi leverer på vegne af vores klient?

Har du erfaring med at arbejde med KPI’er, medarbejdertrivsel og ledelse?

Hvis du kan nikke genkendende til en eller flere af ovenstående spørgsmål, så har vi rollen til dig her hos Foundever i København.

Hos Foundever arbejder vi med kundeservice og support på vegne af andre virksomheder, der er førende på markedet inden for deres felt.

Lige nu leder vi efter en Team Manager, der har lyst til at være en del af et ambitiøs og dynamisk call center-miljø, hvor vi hver dag bestræber os efter at levere de bedste resultater inden for kundeservice og –support.

Som Team Manager er det altafgørende, at du prioriterer god kommunikation, udvikling og medarbejdertrivsel, samtidig med at du har ansvaret for og opretholder vores klienters regler, procedurer og KPI’er.

Du vil blive en del af et spændende og ambitiøst team, der fokuserer på vidensdeling og samarbejde, og hvor der altid er plads til et godt grin eller et slag bordtennis.

Hvad går jobbet ud på?

Klienten du kommer til at arbejde med, er et større internationalt medicinalfirma, der specialiserer sig i at fremstille innovative og livsændrende produkter til diabetikere. Det er dit job at sikre, at den kundeservice vores rådgivere leverer altid er af højeste kvalitet.

Som Team Manager er det forventet, at du:

  • Guider, coacher og supporterer et team af kundeservicerådgivere, så vi sikrer compliance med Foundevers standarder og vores klients KPI’er
  • Driver performance, team meetings og månedlige 1:1’s med dit team
  • Opretholder god og rettidig kommunikation med vores Operations Manager og andre relevante aktiver i virksomheden

Du skal samtidig:

  • Indgå i tæt samarbejde med vores Recruitment Specialist og være en del af rekrutteringen af nye medarbejdere til dit team
  • Opretholde et miljø der prioriterer teamwork, ambitioner og udvikling, hvor vores agenter er dedikerede og engagerede i deres arbejde
  • Facilitere en kultur der opfordrer til åben og ærlig kommunikation

I denne stilling vil du rapportere til vores Operations Manager, og du vil indgå i et team af tre andre Team Managers, som dagligt sparrer, vidensdeler og supporterer hinanden.

Hvem er du?

Vi leder efter en selvsikker, proaktiv og tydelig leder, som kan motivere og engagere sit team til at levere kundeservice af kvalitet samtidig med, at vi aktivt arbejder med vores og vores klienters KPI’er.

Gennem performance management vil du være ansvarlig for at træne, coache og være en inspirerende leder for at sikre tilfredse og glade medarbejdere samt compliance i vores arbejde.

Du drives af at arbejde med mennesker og vil gerne være med til at bygge og vedligeholde en god kultur i vores Produktion.

Det er forventet, at:

  • Du taler, skriver og forstår både dansk og engelsk
  • Du har erfaring med at arbejde med KPI’er og targets
  • Du har en naturlig forståelse for og interesse i mennesker og kommunikation
  • Du har et analytisk mindset der ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du har en stærk organisatorisk forståelse og gode egenskaber inden for time management

Det er ikke nødvendigvis et krav for os, at du har dokumenteret erfaring med ledelse; det vigtigste for os, er at du drives af at arbejde med mennesker og har et brændende ønske om at dygtiggøre og udvikle dig inden for ledelse og kundeservicefeltet.

Hvorfor Foundever?

Hos Foundever vil du blive en del af et fantastisk socialt miljø, hvor vi sætter stort fokus på din trivsel, dine ambitioner og din udvikling.

Vi har ofte mange sjove sociale aktiviteter – både uden for og på arbejde – og der er altid mulighed for at udfordre dine kolleger til et slag bordtennis eller en duel i bordfodbold.

Du vil være en del af overenskomsten for ’Handel, Viden og Service’, som blandt andet inkluderer en 12% pensionsordning, en 7% fritvalgskonto samt 5 ekstra feriefridage årligt.

Arbejdspladsen ligger på Sluseholmen 2-4, 2450 København SV.

Vi gennemgår ansøgninger og inviterer til samtaler løbende, indtil vi finder det rette match, så tøv endelig ikke med at sende en ansøgning i vores retning, såfremt ovenstående har din interesse.

Hvis du har nogle spørgsmål til jobbet eller til Foundever som arbejdsplads, er du meget velkommen til at række ud til vores Recruitment Specialist Helena Fjord på +45 44 12 72 26 eller helena.fjord@foundever.com.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SITEL DENMARK ApS, Sluseholmen, 2450 København SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.foundever.com/job/Copenhagen-Customer-Service-Team-Manager-1050/1016377600/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5813145

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet