Customer Support Agent with Danish language skills 🇩🇰

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mofibo er en del af Storytel, hvor vi mener, at historier tilføjer livet en ekstra dimension. Storytel er en af verdens førende lydbogs- og e-bogs-streamingtjenester, og vi tilbyder ubegrænset lytning og læsning til forbrugere på mere end 25+ markeder.  Vi leder nu efter en Customer Support Agent med passion for ekstraordinær kundeservice og lyd- og ebøger, til vores Customer Support Team i Danmark!

 

Om jobbet

Som Customer Support Agent vil du spille en vigtig rolle i virksomheden, da du er i direkte kontakt med vores kunder. Derfor er det vigtigt, at du kan kommunikere på en engagerende, omsorgsfuld og troværdig måde, der bygger langsigtet tillid blandt vores kunder. Vores kundesupportagenter elsker at kommunikere med kunder, besvare spørgsmål, løse ethvert problem, de måtte have, eller give et godt bogtip. Denne rolle rapporterer til vores Support Manager i Danmark.

  • Som Customer Support representative vil dine primære opgaver være at:
  • Besvare daglige kunde henvendelser via vores forskellige supportkanaler
  • Identificere kundens behov og hjælpe kunder med at bruge specifikke funktioner
  • Analysering og rapportering af produktfejl til manager
  • Yde teknisk hjælp i forbindelse med kundehenvendelser
  • Overvågning af kunders anmeldelser og svar på dem på en høflig måde med det formål at give de ønskede oplysninger

 

Om dig

For at få succes i denne rolle tror vi på, at du er en person med en positiv attitude som kan tage ansvar for egne beslutninger og på samme tid have evnerne til at arbejde tæt med dit team og resten af dine kollegaer hos Mofibo/Storytel. Rollen vil passe dig, hvis du er en smartphonebruger, teknisk kyndig og serviceminded. Du er en, der forstår værdien af god kundepleje, kan lide udfordringer og lære nye ting.

Vi ser gerne at du:

  • Har erfaring fra lignende job
  • Er god til at kommunikere på dansk og engelsk, i både skrift og tale
  • Er vant til at troubleshoot og løse problemer
  • Har tålmodighed til de lidt svære sager og kunder
  • Erfaring fra Zendensk og at være en person der nyder en god lydbog eller e -bog, er et plus.

 

Hvad vi tilbyder

Mofibo/Storytel tilbyder et venligt og hurtigt bevægende arbejdsmiljø, hvor nye idéer og kreativitet er velkommen. Vi kan godt lide at gøre ting på nye måder og stille spørgsmålstegn ved gamle metoder. Vores kultur - som er karakteriseret af at være imødekommende og hjælpsom - er meget vigtig for os. Vi tror på at give ansvar og få folk til at vokse sammen med det. Og selvfølgelig - får du også ubegrænset adgang til e- og lydbøger på vores tjeneste.

Dette er en fuldtidsstilling, og du vil arbejde på et dynamisk åbent kontor i København, der ligger på Vester Farimagsgade, med omkring 60 mennesker i både lokale og globale funktioner.

Lyder det som noget for dig?

Hvis du føler, at Mofibo/Storytel er et sted, hvor du kan trives, så vil vi meget gerne have din ansøgning. Vi beder dig sende din ansøgning til os på engelsk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOFIBO BOOKS ApS, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.storytel.com/jobs/2960306-customer-support-agent-with-danish-language-skills

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863132

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet