Driftschef til Kommunale Ejendomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der er gang i Brøndby!

Brøndby Kommune er i dag hjem for ca. 40.000 borgere, og Kommunen udvikler sig hurtigt. Det indebærer, at vi for tiden bl.a. arbejder med udvidelse af kapaciteten på skole- og dagtilbudsområderne, byudvikling i Brøndby Strand og Brøndbyvester, etablering af nye boligområder og meget andet.

I Kommunale Ejendomme har vi ansvaret for udvikling af Brøndbys ejendomsportefølje. Vi bygger nyt, vi renoverer, vi arbejder strategisk med porteføljen – og vi har en meget stor driftsorganisation med 28 ansatte i Teknisk Service, og 87 ansatte i rengøringsteamet. Vi arbejder bl.a. med data for ejendomsporteføljen, implementering af facility management, udvikling af processer & styringsværktøjer og energioptimering af bygningsmassen.

Har du lyst til at arbejde med ledelse og udvikling af driften af Brøndbys kommunale ejendomme? 

Vi mangler en struktureret og service-minded driftschef til at varetage overordnet ledelse af vores driftsområder samt udvalgte udviklingsprojekter. Du vil indgå i et tæt samarbejde med ejendomschefen om strategi og udvikling af enheden, i et tæt samarbejde med teknisk servicechef og rengøringschef, og i tværgående samarbejdsfora, internt i Teknik- og Miljøforvaltningen og på tværs af den samlede forvaltning.

Du bliver ansat som direkte leder af den tekniske servicechef og rengøringschef. Disse har ansvar for Rengøringsteamet på 87 medarbejdere og Teknisk Service på 28 medarbejdere. Du koordinerer og understøtter det tværfaglige samarbejde i teamet, som sikrer, at vi opnår de bedste løsninger på vores opgaver. En spændende stilling, hvor du får ledelsesansvar, afvekslende opgaver i et godt fagligt miljø og høj grad af indflydelse på egne arbejdsopgaver.

Som Driftschef i Kommunale Ejendomme vil du ud over dine direkte opgaver også fungere som souschef for ejendomschefen. Det betyder, at du kan forvente at være en vigtig del af hele afdelingens styring og udvikling, og du kan forvente opgaver i hele Kommunale Ejendommes overordnede opgaveportefølje.

 Dine hovedarbejdsopgaver vil være:

  • Overordnet ledelse af vores driftsenheder
  • Økonomistyring, månedlig ledelsesrapportering og budgetopfølgning
  • Ledelse af udvalgte udviklingsaktiviteter
  • Forberedelse – i begrænset omfang – af sager til behandling i direktion og på politisk niveau
  • Souschefopgaver i samarbejde med ejendomschefen. 
     

Du bliver en del af et stærkt fællesskab, fagligt såvel som socialt, hvor der er højt til loftet, og hvor vi løfter opgaverne sammen. Du får god mulighed for at præge både udviklingsarbejdet og den daglige drift. Stillingen kræver, at du er struktureret, kan eksekvere og evner at holde mange bolde i luften. Du er en løsningsorienteret teamspiller med godt humør og et drive til at bidrage aktivt til teamets, afdelingens og forvaltningens resultatskabelse.
 

 Faglige erfaringer og kvalifikationer:

  • Erfaring fra politisk styret organisation
  • Dyb viden om ejendomme og bygningsdrift
  • Selvkørende med stort drive, beslutningskraft samt resultat- og eksekveringsfokus
  • Struktureret, analytisk, strategisk tænkende – og leverer aftalt kvalitet til rette tid
  • Stærk til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Erfaring med ledelse af ledere
  • Gerne relevant videregående uddannelse, ledelseserfaring eller erfaring fra koordinerende funktion.
     
Om os
Kommunale Ejendomme er en selvstændig afdeling under Teknik- og Miljøforvaltningen og ledes af ejendomschefen, som refererer til den tekniske direktør. Vi drifter kommunens ejendomme, i alt ca. 250.000 m², som udgør de fysiske rammer for borgernes og forvaltningens aktiviteter. Vi er bygherre på renoveringer og nybyggeri. Vi er ca. 160 medarbejdere fordelt på Kommunale Ejendomme på Rådhuset, Teknisk Service og Rengøring.

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du – i perioden fra 8. april 2004 til 16. april 2024 - velkommen til at kontakte ejendomschef Henrik Grønlund på telefon 2135 0290 eller hegro@brondby.dk.

Ansøgningsfristen er onsdag d. 17. april 2024 kl. 12. 1. samtale afholdes tirsdag d. 23. april 2024, kl. 14.30 – 18.30 og 2. samtale afholdes fredag d. 26. april 2024, kl. 14.00 til 17.00. Der er tale om en fuldtidsstilling, og der aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i dine kvalifikationer. 

Vi forventer, at du kan tiltræde hurtigst muligt, og senest d. 1. juni 2024.

Ansøgningsfrist:

17-04-2024 12:00
 

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021651

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet