Driftsleder til gartnerteamet Brøndby Kommunes Materielgård

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at levere rammerne for en by, der er god at bo og leve i, så er du måske vores nye driftsleder til det grønne team på Materielgården.

 

Brøndby Kommune er i dag hjem for ca. 39.000 borgere og er midt i en spændende udvikling. Vi vokser hurtigt, og med væksten følger behovet for velfungerende infrastruktur, attraktive grønne områder og udearealer samt gode faciliteter til friluftslivet. 

I Brøndby Kommune har vi en ambitiøs klimaplan, og du skal være med til at indfri målene, så Brøndby bliver en mere klimavenlig og grøn kommune. Du skal kunne se mulighederne i de projekter, som du har ansvaret for og sammen med dine dygtige medarbejdere og kolleger på tværs i Brøndby, skal du kunne tænke i klimavenlige og grønne løsninger.

Du kan læse mere i Brøndby Kommunes vision og strategi 2030 og Klimaplan for Brøndby. 

 

Om stillingen

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder og vi er ambitiøse i forhold til opgaveløsningen og samarbejde vægtes højt.

Du bliver leder af gartnerteamet med 18 engagerede medarbejdere, der hver dag arbejder for at drifte og vedligeholde vores pladser og grønne områder i tæt samarbejde med kommunens Klima og miljøafdeling. 

Du bliver en del af Materielgårdens ledelsesteam, der ud over dig består af chefen for Materielgården samt yderligere en driftsleder. I lederteamet prioriterer vi samarbejde højt, og er fælles om opgaven. Vi prioriterer at være synlige ledere, derfor møder vi vores brugere og medarbejdere, i øjenhøjde og på deres hjemmebane.

Dine hovedopgaver er:

  • Personaleledelse
  • Ansvar for at lægge vedligeholdelsesplaner på gartnerområdet
  • Ledelse og koordinering af teamets opgaver, herunder overordnet styring af de entreprenøropgaver, vi selv udfører
  • Kontraktstyring af de opgaver, der udføres af eksterne leverandører
  • Økonomisk medansvarlig i eget område – herunder budgetopfølgning
  • Deltagelse i kommunens vinterberedskab, hvor du forventes at kunne spille en aktiv rolle både nat og dag i sæsonen.

Om os

Materielgården er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen, og vi har fokus på sikker drift og at byen virker for borgerne hver dag. 

Vi vedligeholder og renholder kommunens veje, grønne områder inkl. boldbaner og legepladser på både fællesarealer, skoler og daginstitutioner – og vi drifter kommunens bilpark og Genbrugsstation. En spændende sammensat drift, som vi er 70 ansatte til at varetage – fordelt på hhv. Vej, Gartner, Værksted, Administration og Forsyning/Genbrug.

Materielgårdens mål er at være effektive i vores opgaveløsning og samtidig levere høj kvalitet til tiden. Vi arbejder konsekvent for at skabe resultater tæt på og i samarbejde med vores borgere og brugere, og vi er fokuserede på løbende at forbedre både løsninger og arbejdsgange. Dette betyder også, at du vil være meget på tilsyn i marken og mindre på kontoret.

 

Om dig

Vi forventer, at du befinder dig godt i lederrollen, og at du sammen med medarbejderne vil arbejde for en effektiv drift og god trivsel. Det falder dig naturligt at tage ejerskab for udviklingen af opgaveløsningen og de fælles beslutninger, der bliver taget og du kommunikerer i øjenhøjde.

Endvidere forventer vi, at 

  • Du har erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Du har et solidt kendskab til vejområdet
  • Du har en struktureret og analytisk tilgang til drift
  • Du har fokus på, effektiv og sikker drift, og du sætter en ære i, at en opgave bliver leveret til aftalt kvalitet og til rette tid
  • Du er god til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Du har blik for at samarbejde på tværs
  • Du brænder for at tænke i klimavenlige løsninger 
  • Har kørekort til kat. B, Personbil

Det vil være et plus, hvis du har erfaring med deltagelse i vinterberedskabet.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid og aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

 

Hvis du vil vide mere

Om stillingen og arbejdspladsen er du velkommen til at kontakte driftsleder Erik Jensen på tlf. 2169 5935 eller mail erj@brondby.dk 

Du kan også læse mere om os på kommunens hjemmeside brondby.dk.

Ansøgningsfrist er 8. maj 2024.

Vi planlægger med at holde samtaler i uge 20 og 21.

Vi forventer, at du kan starte den 1. juli 2024.

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Brøndby Møllevej 10, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030164

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet