BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dit kommende team og dine arbejdsopgaver
Du bliver en del af et team på tre dygtige og engagerede lægesekretærer med let til latter, som søger en fjerde kollega, der trives med tværfaglighed og er motiveret til at skabe gode patientforløb.
Her får du en struktureret og til tider omskiftelig hverdag med et spændende og udfordrende tværfagligt arbejdsmiljø, som er præget af humor og en god omgangstone. Vi lægger vægt på respekt og omtanke for hinanden.
Du kan se frem til en hverdag med både administrative opgaver, der kræver en del fordybelse, og en tilpas mængde patientkontakt via skranke, telefon og MinSP. Alle dine opgaver spiller en central rolle i hele patientforløbet og hver en opgave er vigtig for os.
Vores arbejdsopgaver er lagt i rul, som gør, at der er tid til fordybelse til de lidt tungere opgaver. Opgaverne er alsidige og vi arbejder ud fra tankegangen om frihed under ansvar.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Gode muligheder for faglig udvikling. Vi udvikler os i takt med de nye opgaver, der kommer i vores fag og som efterspørges. Din udvikling og kompetencer som lægesekretær vægtes højt. Derfor bliver evt. ønsker om lægesekretærfaglig efteruddannelse oftest imødekommet.
Et stærkt mono- og tværfagligt miljø. Du bliver en del af et spændende tværfagligt miljø med fokus på det gode samarbejde og den høje kvalitet. Du får gode kollegaer, der hjælper hinanden på kryds og tværs, og som deler faglig viden på bl.a. sekretærmøder, teambaserede møder og ad hoc-workshops med fokus på undervisning, arbejdsgange, vidensdeling og læring.
Individuelt tilpasset introduktionsprogram. Du vil ved ansættelsen få tildelt en mentor, og der bliver udarbejdet og tilrettelagt et oplæringsprogram efter dine behov.
Hjemmearbejdsplads. Der er mulighed for hjemmearbejde i rul, såfremt driften tillader det (Du kan forvente 1 hjemmearbejdsdag hver 4. uge, når du er lært op).
Hvad forventer vi af dig?
Du er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, har flair for IT og har lyst til at tage del i de mange forskellige opgaver og funktioner i ambulatoriet.
Vi ser gerne, at du:
- har erfaring fra eller lyst til det ambulante område.
- trives i et job, hvor du har fokus på egen ansvarlighed og det gode samarbejde.
- har lyst til aktivt at bidrage til et fortsat godt arbejdsmiljø.
- har en fleksibel og positiv tilgang til opgaveløsningen.
- tager aktiv del i egen faglig udvikling.
- tager ansvar for at medvirke til et højt kvalitetsniveau i udførelsen af kerneopgaverne.
Vores patienter har brug for, at der bliver taget hånd om dem, derfor er det vigtigt, at du er rummelig og villig til at gøre dit bedste for at hjælpe dem.
Lidt om Psykoterapeutisk Ambulatorium
Psykoterapeutisk ambulatorie varetager og behandler patienter med angst, depression, PTSD & personlighedsforstyrrelser. Den primære behandling er psykoterapi i gruppe og/eller individuel behandling hos læge eller psykolog. Ambulatoriet består af psykologer, sygeplejersker, socialrådgiver, læger og lægesekretærer, hvor alle i fællesskab bidrager til en god patientoplevelse.
Du får en arbejdsplads med gode parkeringsmuligheder, kun 5 minutter fra motorvejsafkørslen og med busstoppested lige ved døren.
Yderligere oplysninger
Hvis du har lyst til at komme forbi eller har behov for yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte mig. Mit navn er Michael Ejlerskov, jeg er ledende lægesekretær i Psykiatrisk Center Glostrup og du kan kontakte mig via mail: michael.ejlerskov.01@regionh.dk eller på tlf. 24 59 02 08 eller teamleder Regitze Nørgaard på tlf. 20132133.
Ansøgningsprocedure
Din motiverede ansøgning skal sendes via linket i dette stillingsopslag senest d. 01. marts 2024.
Husk at medsende cv og uddannelsesbevis. Vi afholder samtaler i uge 11.
Kun ansøgere, der er uddannet enten lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, vil komme i betragtning.
Løn- og ansættelsesvilkår samt arbejdstid
Stillingen er på fuldtid. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Du ansættes i henhold til overenskomst for lægesekretærer m.fl. Du er under ansættelsen omfattet af den til enhver tid gældende arbejdstidsaftale indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK Kommunal.
Din arbejdstid vil primært ligge indenfor tidsrummet kl. 8.00-15.30 eller 07.30-15.00.
Regionen er et døgndækket område, og du vil efter konkret behov kunne blive planlagt med vagter uden for ambulatoriets åbningstider i overensstemmelse med reglerne i den gældende arbejdstidsaftale.
Kort om Psykiatrisk Center Glostrup
Psykoterapeutisk Ambulatorium er en del af Psykiatrisk Center Glostrup. På centeret er vi i alt 35 sekretærer og har derudover 1-3 studerende ad gangen. Psykiatrisk Center Glostrup er fordelt på 5 matrikler.
Du kan læse mere om Region Hovedstadens Psykiatri og Psykiatrisk Center Glostrup på www.psykiatri-glostrup.dk
I Region Hovedstadens Psykiatri ønsker vi et sikkert og sundt arbejdsmiljø, der bidrager til, at alle medarbejdere får de bedste betingelser for at udvikle sig og trives. I den forbindelse tilbyder vi røgfrie arbejdspladser, løbende vedligeholdelsestræning og spændende karriereveje.
Læs og hør mere om dine karrieremuligheder og Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på "Job i Psykiatrien"
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Psykiatrisk Center Glostrup, Brøndbyøstervej, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991786