BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lidt om MyCruise...
Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens førende krydstogtsrederier, og har 100 % fokus på at formidle krydstogtsrejser. Vi er et stærkt og alsidigt team med mange års erfaring indenfor rejsebranchen og særligt krydstogter. Tilsammen har vi mange gode og forskellige kompetencer, så vi kan yde den bedst mulige service og rådgivning – og dermed arrangere individuelle skræddersyede rejser til vores kunder i både Danmark, Norge og Sverige. Vi er en 15 år gammel dynamisk virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 29 ansatte.
Arbejdsopgaver…
Du vil blive en del af vores supportteam, som står for alt kundekontakt efter booking af en rejse og består to medarbejdere, der hver dag er i tæt kontakt med især vores salgsteam, men også alle andre på kontoret. Afhængig af behov, samt dine kompetencer og ønsker, så forventer vi, at du i elevtiden blandt andet kommer til at beskæftige dig med:
- Support til kunder som allerede har bestilt deres rejse
- Bestilling af tillægsydelser som f.eks. billeje, forsikringer og hvad der ellers hører til
- Videreformidling af informationer fra vores samarbejdspartnere
- Hjælpe til på kundeevents, f.eks. messer, skibsbesøg, m.m.
... og meget, meget mere!
Og som førnævnt, så er det en lille virksomhed, og alle hjælper til med at lave kaffe, sætte frokost på bordet, vaske op, gå ned med posten, osv., så de opgaver er der også nogle af.
Vi tilbyder…
- Lønpakke i henhold til overenskomst, herunder pension og sundhedsordning
- Frokostordning og gratis frugt, samt god kaffe og køleskab med sodavand
- Personalepriser på rejser og studieture i ny og næ
- Fine lokaler og storrumskontor med højt til loftet i Vanløse, tæt på metro, bus og S-tog
- 37 timers arbejdsuge, i tidsrummet fra 8 til 17.00 i hverdage, samt udvalgte weekender
- Stor medbestemmelse og mulighed for at gøre en forskel, samt faglig og personlig udvikling
- En flad organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og uformel, positiv, åben, dialogorienteret ledelse, med stor frihed under ansvar
- En sjov og alsidig hverdag, sammen med et hold af søde og engagerede kollegaer
Vi søger dig som…
- Drømmer om at arbejde med rejser og har et stort servicegen
- Har gennemført EUX eller HHX eller en almen gymnasial uddannelse, suppleret med et EUS-forløb, med retning kontor
- Kan tale og skrive dansk, samt kunne kommunikere på engelsk
- Er positiv, har gå-på-mod og er ikke bange for at kaste sig ud i nye opgaver og udfordringer
- Trives med en alsidig hverdag med mange bolde i luften og fart på til tider
- Er vant med IT og frisk på at lære en del nye it-værktøjer og systemer at kende
- Har eventuel erfaring fra jobs med kundekontakt, salg og service – dette er ikke et krav
... og resten skal vi nok lære dig!
Lyder det som noget for dig?
Så send din ansøgning samt CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger, til Teamleder for Support, Camilla Sørensen, på job@mycruise.dk, senest d. 1. august, med emnet ”Ansøgning som elev i kundesupport – DIT NAVN”. Vi indkalder løbende til samtale, så skynd dig at sende din ansøgning afsted, hvis det lyder som noget for dig.
Ved spørgsmål omkring stillingen, så kontakt Camilla Sørensen på tlf. 70225959 eller på mail crs@mycruise.dk
Ønsker du mere information om MyCruise og vores rejser, så klik ind på www.mycruise.dk – er du nysgerrig omkring teamet, så kan du ”møde” os her: https://www.mycruise.dk/team
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MYCRUISE ApS, Tirsbækvej, 2720 Vanløse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@mycruise.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857042