BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med og brænder du for at hjælpe borgerne med at betale deres kommunale gæld og vil du være med til at præge måden vi arbejder på, så er det dig vi søger.
Opkrævningen er en del af team Regnskab & Debitor i Økonomiafdelingen, som derudover består af de to øvrige team Budget & Analyse og Udbud & Indkøb og Kontrol.
I Opkrævningen er vi 4 medarbejdere, hvor vi lægger vægt på at løfte i flok og er gode til at hjælpe hinanden med løsninger på arbejdsopgaverne.
Du vil være med til at sætte kursen for opkrævningen og få medindflydelse i forhold til planlægning af opgaver og din arbejdsdag.
Vores dagligdag er præget af tæt sparring, godt samarbejde og plads til både faglig og personlig udvikling, hvor humor er en vigtig del af dagligdagen. Og vi har en god tone, selvom vi i perioder har travlt.
Vi prioriterer et godt samarbejde med alle forvaltninger i kommunen og har fokus på at effektivisere processer, lave automatiseringer og tænke forbedringsmuligheder for området.
Om opgaven
Som sagsbehandler i Opkrævningen er vores kerneopgave at motivere borgerne til at betale det de skylder, hvorfor sagsbehandling af borgerne prioriteres højt. Dette gør vi både ved at have gode telefonsamtaler med borgerne og ved at sagsbehandle sagerne i vores debitorsystem. Dine opgaver kommer derfor til at bestå af alt inden for opkrævning, lige fra telefonbetjening af borgere og virksomheder til forebyggende restancearbejde, afstemninger og optimering af processer.
Vi har en systemadministrator, der tager sig af opsætning af det tekniske i vores debitorsystem Prisme 2015.
Om dig
Det er vigtig for os, at du har erfaring med opkrævning fra en tilsvarende stilling i det kommunale, og at du har en relevant uddannelse i forhold til almene opkrævnings- og regnskabsfærdigheder.
Stillingens karakter kræver, at du er serviceminded, indstillet på at vejlede og finde løsninger med borgerne, velformuleret i tale og skrift, samt grundig og struktureret i din opgaveløsning.
Herudover lægger vi vægt på at du er pro-aktiv ift. forbedringsmuligheder, har gode samarbejdsevner og tager ansvar for dine opgaver.
Vi kan tilbyde dig:
En stilling på 37 timer med betalt frokostpause. Du tilrettelægger selv dine arbejdsopgaver, hvilket giver mulighed for fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde efter gældende regler. Brøndby Kommune har en god kantineordning og desuden har vi en billig motionsklub for medarbejdere og en aktiv kunstforening.
Vil du vide mere:
er du velkommen til at kontakte opkrævningsmedarbejder Gyrith Christensen 4328 2894 eller økonomichef Henriette Lilleør 2139 3541
Du kan læse mere om kommunen på www.brondby.dk
Første og anden samtale afholdes i ugen 11.-15. marts 2024.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomst. Vi forventer, at vores nye opkrævningsmedarbejder tiltræder den 1. maj 2024.
Ansøgningsfrist:
8. marts 2024
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001613