ERFAREN OG VISIONÆR CFO SØGES TIL VELETABLERET VIRKSOMHED

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en stærk forretningsmæssig og økonomisk forståelse, sans for personaleledelse og erfaring inden for drift af økonomifunktion, månedlig rapportering, budgetteringsprocesser, likviditetsstyring og årsopgørelser, kan du være med til at stå i spidsen som CFO for vores selskab i Danmark og vores koncern.

Med næsten 45 års erfaring med vikar- og rekrutteringsløsninger har Temp-Team etableret sig som en af de stærkeste spillere i markedet, hvor medarbejderne er villige til at gå den ekstra mil, som gør, at kunderne kan få løsninger skræddersyet til netop deres behov.

Til at lede og udvikle økonomifunktionen og dens opgaver er Temp-Team på udkig efter en proaktiv og ambitiøs CFO. Du vil blive et centralt medlem af ledergruppen og tæt sparringspartner til den administrerende direktør og de øvrige landechefer. Du får desuden personaleledelse og udviklingsansvar for dit eget team.

Sammenfattet skal du løse følgende arbejdsopgaver:
 

  • Overordnet ansvar for drift af økonomifunktionen i Danmark og dens leverancer (Temp-Team A/S, Convision A/S og Juhler Holding A/S)
  • Ansvar for konsolidering af Juhler Holding-koncernen til frister i samarbejde med Controller
  • Ansvar for budgetteringsproces og årsopgørelse
  • Bistand med analyser og forretningsindsigt
  • Udvikling af økonomifunktionen
  • Likviditetsstyring i Danmark
  • Overordnet ansvar for leverancer fra lønningsbogholderiet
  • Deltagelse i ledermøder i Danmark, styregruppe og bestyrelsesmøder efter behov
  • Kontakt med leverandører, kunder og revisor
  • Ansvar for forsikringer
  • Bistand med implementering af økonomisystemer i Danmark ved behov i samarbejde med CIO
  • Personaleansvar for regnskabschef, Controller og lønansvarlig (vores lønafdeling er placeret i Herning)
  • Bistand ved andre forhold kan forekomme ved behov

Samt andre opgaver, som kan være aktuelle for stillingen alt efter kvalifikationer og personlige egenskaber.

​​​​​​​Kvalifikationer og kompetencer
 

  • Solid regnskabsforståelse og rigtig gode Excel-kundskaber
  • Erfaring med lønningsbogholderi
  • Erfaring med BI-værktøjer (Power BI/Tableau er en fordel)
  • Lang uddannelse inden for regnskab/økonomi/revision
  • Erfaring med ledelse af team og projekter
  • Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk

Vi leder efter dig, der med stærk økonomisk og forretningsmæssig forståelse samt velovervejet gennemslagskraft kan bidrage til den daglige hands-on ledelse, udarbejdelse af månedsregnskaber og udvikling af økonomifunktionen, strategiske forandringsprocesser på tværs af virksomheden og implementering af nye tiltag.

Du er dygtig til at fremme projekter, følge dem op og fuldføre dem med succes. Din ambitiøse, engagerede tilgang gør det nemt for dig. Selv når du har travlt, formår du stadig at bevare overblikket og være praktisk orienteret. Du er også dedikeret til at udvikle dine medarbejdere og give dem den støtte, de har brug for.

Derudover kommer du med forslag til, hvordan virksomheden kan gøre tingene mere effektive i hverdagen.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan omfatte en HD-R, cand.merc. eller en lignende kandidatgrad suppleret med erhvervserfaring inden for økonomistyring som økonomichef eller CFO.

Praktiske oplysninger

Din kontorplads bliver i Temp-Team Danmarks hovedkontors moderne faciliteter i hjertet af København, hvor 40 dedikerede medarbejdere har deres daglige gang. Det faglige niveau er højt, og der er god mulighed for at præge både din egen rolle og få indflydelse på den øvrige organisations retning.

Du får direkte reference til firmaets CEO, og du får kolleger i hele landet og bliver en del af en international virksomhed, hvor alle brænder for deres job.

Stillingen er på 37 timer pr. uge i tidsrummet 8.00-16.30. Du har mulighed for at arbejde hjemmefra 2 dage pr. uge. Du må forvente lidt rejseaktivitet.

Opstart er hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor du med fordel kan søge med det samme. Vi venter på den rette kandidat.

Løn aftales individuelt i henhold til erfaring og kompetencer. Derudover er du omfattet af pensions- og sundhedsordning samt tandforsikring.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Har du spørgsmål til jobbet eller virksomheden er du meget velkommen til at kontakte CFO, Sergej Malytchev, på telefon: 45453004 / mail: sma@juhlergroup.com eller adm. direktør, Birgitte Sørensen, på telefon: 26720970.

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering, og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.

Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har næsten 45 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://temp-team.dk/job-detaljer/andet-erfaren-og-vision%C3%A6r-cfo-s%C3%B8ges-til-veletableret-virksomhed-332287/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845712

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet