BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om at arbejde på et lager, så er du måske vores nye kollega?
Din kommende arbejdsplads ligger i Brøndby
Lageret er placeret på RTC Transports hovedafdeling i Brøndby. Teamet består af omkring 4 medarbejdere.
Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Som arbejdsplads har vi stor fokus på at yde en professionel og kvalitetsbevidst service til vores kunder.
Om jobbet
Fra vores lager i Brøndby leverer vi møbler og hvidevarer til hele Sjælland, og det er her vi skal bruge en ny medarbejder der bl.a. kan kontrollere tur båse, skrive dagsrapporterer samt gøre chauffør mapper klar
Dine arbejdsopgaver vil desuden også indbefatte;
- Fysisk varemodtagelse
- Registrering i vores IT-System
- Ad-hoc opgaver også i andre afdelinger
Hvad tilbyder vi dig som vores nye kollega?
- Engagerede og dygtige kollegaer
- Dynamisk hverdag
- ”Ja”-kultur
- Løn efter overenskomst
- Sociale arrangementer
Den foretrukne kandidat
- Har en god fysisk form
- Serviceminded
- Arbejder selvstændigt
- Omhyggelig og struktureret
- Omstillingsparat og åben for ændringer i arbejdsgange
- Har truckkort
- Gerne b-kørekort
Interesseret?
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer eks. frokostpause, fordelt fra mandag til fredag mellem kl. 10.00-18.00.
Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til Driftschef Anne Schyberg på 5374 0057.
Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg stillingen”.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RTC Transport A/S - Abildager/S, Abildager, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5967016