BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at sikre kvalitet og rettidighed i arbejdet med udviklingsplaner på Politiskolen og er du god til struktur og opfølgning? Så er du måske vores nye kollega i Center for Administration på Politiskolen.
Om jobbet
Stillingen er placeret i Center for Administration, der har ansvaret for Politiskolens administration, herunder bl.a. økonomi, HR, kommunikation. Her skal du løse opgaver inden for HR-området, specifikt i arbejdet med udviklingsplaner.
Du arbejder tæt sammen med vores personalejurist og efter tæt dialog med relevante ledere sagsbehandler og vurderer du konkrete udviklingsplaner, herunder udarbejder du sagsfremstillinger til videre behandling i Rigspolitiets Koncern HR.
Skriftlig formidling er en stor del af dit arbejde, og du formidler klart og præcist essensen af sagsforløbene, så det er forståeligt for modtageren.
Vi tilbyder en arbejdsplads, der er præget af:
- Høj grad af selvstændighed
- Mange samarbejdsrelationer, der øger dit kendskab til organisationen
- Masser af sparring med kolleger og ledelsen
- Fokus på faglig og personlig udvikling
- En uformel og humoristisk omgangstone, hvor vi hjælper hinanden.
Om dig
Vi lægger vægt på, at du har et indgående kendskab til at arbejde med udviklingsplaner. Det er en fordel hvis du har kendskab til politiet og opbygningen af politiets uddannelser.
Som person er du god til at skabe relationer og har en høj arbejdsmoral. Du arbejder struktureret, tager ansvar og er initiativrig, ligesom du har sans for detaljerne. Du er robust i forhold til varierende arbejdsbelastning og du kan håndtere hurtigt skiftende opgaver.
Vi sætter pris på en god portion humor, der kan understøtte en god trivsel og et godt arbejdsmiljø.
Løn og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Stillingen er en deltidsstilling på 24 timer om ugen, og er tidsbegrænset til ét år fra ansættelsestidspunktet.
Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Politiskolen, Brøndbyøster Boulevard 30, 2605 Brøndby.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Rigspolitiet har røgfri arbejdstid.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrationschef Johan Brink på
5172 8565. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Vi forventer at afholde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen.
I politiet arbejder vi alle sammen for tryghed og sikkerhed
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.
Lær os bedre at kende på www.jobipolitiet.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: deltid (24-24 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
POLITISKOLEN, Brøndbyøster Boulevard, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128318