BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du teoretisk og praktisk viden om HR-udvikling? Kan du drive udviklingsprojekter med mange interessenter? Og vil du bidrage til, at Erhvervsministeriet bliver ved med at være en attraktiv arbejdsplads? Så vil vi gerne høre fra dig.
Om jobbet
Vores opgaver er et godt mix af faste tilbagevendende opgaver som trivselsmålinger og konferencer og mere skræddersyede udviklingsopgaver inden for fx kompetenceudvikling og procesfacilitering. Vi er desuden ofte penneførere på beslutningsoplæg til ledelsen, så du skal kunne skære opgaven ind til benet, være dus med administrative processer og god til at præsentere ideer og resultater både mundtligt og på skrift.
Afhængig af dine kompetencer og interesser vil du blive ansvarlig for opgaver som fx:
- Konferencer og strategidage
- Facilitering af workshops
- Udvikling og implementering af HR-koncepter
- Lederudvikling
- Kurser og kompetenceudvikling
- Analyse af HR-data
Du behøver ikke have erfaring med alle de nævnte opgaver, men vi leder efter en kollega, hvis kompetencer, interesser og erfaring matcher flere af dem.
Vi løser ofte opgaver, der involverer mange parter på tværs af ministeriet, så gode samarbejdsevner og organisationsforståelse er en forudsætning for at lykkes.
Du vil få selvstændigt ansvar i dine opgaver, og du vil have flere sideløbende opgaver med forskellige frister, så du skal kunne planlægge og strukturere din arbejdsdag og dine opgaver.
Nogle års erfaring vil være en fordel, og vi forventer, at du har en relevant kandidatgrad inden for HRM eller tilsvarende.
Om os
Du bliver en del af Koncern HR´s organisationsudviklingsteam. Med dig ombord er vi fem HR-udviklingskonsulenter. Vi arbejder tæt sammen og trækker løbende på hinandens forskellige kompetencer. Vi er 100 meter mestre i god stemning og sætter stor pris på hinandens selskab.
Du kommer også til at arbejde sammen de øvrige teams i Koncern HR: Administrationsteamet, Rekrutteringsteamet, Jurateamet og HR-partnerteamet, i alt ca. 45 kollegaer.
Koncern HR har et stærkt fagligt miljø, hvor vi vægter faglig sparring og videndeling højt. Vi arbejder i en forbedringskultur, hvor vi altid har fokus på at finde bedre løsninger på baggrund af vores erfaringer og input fra omverdenen.
Vi løser vores opgaver derfra, hvor det giver mening, hvilket betyder, at vi nogle gange arbejder hjemmefra og af og til ”rejser” til ministeriets styrelser, der er placeret rundt om i landet. De fleste dage arbejder vi dog på vores skønne kontor hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen i Valby. Her er kaffen god, og vi har en aktiv personaleforening, der arrangerer sjove fester og andre sociale aktiviteter.
Ansættelse
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet. Der er mulighed for ansættelse som fuldmægtig eller specialkonsulent alt efter kompetencer og erfaring.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Birgitte Als på tlf. 91 33 70 66. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Nada Al-Kerdi på tlf. 91 39 94 30.
Ansøgning
Send os en ansøgning via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul www.kfst.dk/service-menu/job/ledige-stillinger. Din ansøgning med CV, eksamensbevis og karakterudskrifter skal være modtaget senest 2. juni 2022. Samtaler afholdes i uge 23 og 24.
Tiltrædelse snarest muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=168975&DepartmentId=6208&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834340