BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til, sammen med os, at styrke og udvikle indsatsen for Brøndbys borgere i jobafklaringsforløb? Så er du måske vores nye sagsbehandler til Jobafklaringsforløb.
Vores dygtige kollega har taget en stor beslutning og vovet sig ud i en helt ny faglig verden. Derfor ønsker vi os en ny dygtig, anerkendende og ambitiøs kollega til vores team, hvor Jobafklarings- og Ressourceforløb arbejder i tæt og overlappende samspil. Du vil få 5 super dygtige kolleger, der er parate til at tage godt imod dig.
Om dig
- Du er uddannet socialrådgiver/-formidler.
- Har erfaring fra beskæftigelsesområdet og har arbejdet med sygemeldte borgere i jobcenterregi og stærk i uarbejdsdygtigheden jf. § 7 i lov om sygedagpenge.
- Din måde at samarbejde på motiverer både borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.
- Du er ambitiøs, løsnings- og resultatorienteret.
- Du mestrer god samtaleteknik og skriftlighed med fokus på progression, handling og retssikkerhed.
- Du samarbejder og holder gejsten oppe i travle situationer.
- Du kan navigere, skabe struktur og prioritere i din arbejdsdag.
Du tror på, at borgere med komplekse problemstillinger er værdiskabende på arbejdsmarkedet – og du arbejder målrettet efter denne værdi. Du ser vigtigheden af, og ikke mindst mestrer at dokumentere, det der virker for borgerne, og du trives med myndighedsrollen. I samarbejdet med borgeren anvender vi FOKUS som måleredskab, ligesom vi benytter os af grafisk facilitering i dialogen med vores borgere.
I perioder vil du have travlt, og derfor er det vigtigt, at du forstår at løse dine opgaver balanceret. Det vil sige: korrekt og med fokus på effektiv brug af ressourcerne. Derfor arbejder du struktureret, selvstændigt, systematisk, har et godt overblik og en høj datadisciplin. IT-løsninger ser du som et uundværligt redskab i opgaveløsningen, og du er indstillet på, at der kontinuerligt stilles krav om høj datadisciplin. Du er resultatorienteret og indstillet på, at din indsats skal medføre synlige resultater.
Om os
- Job & Helbred er en afdeling der arbejder med sygedagpenge, jobafklaring, ressourceforløb, Integration samt fleksjob- og ledighedsydelse.
- Vi er kendetegnet ved en høj grad af faglighed samt mange af os har været ansat i mange år.
- Vi bruger hinanden rigtig meget i dagligdagen og det er naturligt for os at vi bringer vores viden i spil, om vores fælles borgere.
- Vi er gode til at holde samtaler med vores borgere og ud fra dialogen med dem, sætte den rette aktivitet i gang, således borgeren får afklaret og udviklet sine fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet.
- Vi har fokus på det tværfaglige samarbejde og har netop udarbejdet en vision for ”Sammenhængende borgerforløb i Brøndby” på tværs af Jobcentret og Handicap, psykiatri og misbrugsområdet, hvor vi anvender "LØFT" metoden.
- Vi har endvidere IPS samarbejde med psykiatrien og en IPS konsulent i afdelingen.
Vi tilbyder dig
- En arbejdsplads hvor der er rart at være, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt.
- Høj faglighed. Kollegial sparring og sparring i teams.
- Indflydelse på tilrettelæggelse af indsatsen.
- Et sags antal på gennemsnitlig 50 sager
- Fleksibel arbejdstid og mulighed for at arbejde hjemmefra.
- Supervision.
Har du spørgsmål?
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Gitte Suarez Christensen på telefonnummer 2132 6342.
Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn.
Ansøgningsfrist
Fredag den 16. august 2024. Der holdes ansættelsessamtaler mandag den 26 og tirsdag den 27 august 2024
Ansøgningsfrist:
16-08-2024
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079605