Kickstart din karriere som kontorelev med ansvar hos Dansk Logistik Partner i Brøndby

dato

Bliv kontorelev hos os

– med stort ansvar og spændende opgaver!

Er du gjort af det rette stof?

Vi søger en kontorelev, der er klar til at tage stort ansvar fra dag et!

 

 

 

Vi tilbyder: Vi tilbyder udfordrende og krævende arbejdsopgaver, som løbende vil udvikle dine færdigheder, så du bliver bedst muligt rustet til fremtidige karrieremuligheder efter endt uddannelse.

Vi er en lille og flad organisation, hvor dit bidrag betyder mere end din alder. Vi tror på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, samtidig med at vi skaber resultater.

Hos os får du attraktive personaleforhold såsom:

•                            Fri adgang til kaffe, frugt, sodavand, energidrik.

•                            Mulighed for at koble af med bordtennis og minigolf.

•                            Et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel og fællesskab vægtes højt.

 

 Dine opgaver: Som en vigtig del af vores team vil du bl.a. arbejde med:

•                            Excelberegninger

•                            Udarbejdelse af tilbud og tenders

•                            Dataindsamling og -behandling

•                            Daglig kontakt med kunder og transportører

•                            Ad hoc-opgaver

 

Du vil blive en central spiller i virksomheden, og dine opgaver er afgørende for det øvrige personales succes.

Den rette profil vil hurtigt springe flere niveauer over og få ansvar på linje med mere erfarne kolleger.

Vi sørger naturligvis for, at du bliver klædt godt på til opgaven.

 

 

Hvad vi forventer af dig: Du opfylder kravene til en kontoruddannelse med et af følgende uddannelsesforløb:

•                            HHX, EUX Business, eller et grundforløb fra en handelsskole (HG, HGV, HGS)

•                            Studentereksamen (HF, STX, HTX) suppleret med et 5-ugers EUS-kursus

 

Derudover forventer vi, at du:

•                            Har stærke færdigheder i Office-pakken, især Excel.

•                            Behersker dansk i skrift og tale.

•                            Er fleksibel, udadvendt og har et godt humør.

•                            Har gode samarbejdsevner, men også kan arbejde selvstændigt og tage ansvar.

•                            Er typen, der kan argumentere for dine idéer og sælge dem ind på en overbevisende måde.

 

 

Hvem er Dansk Logistik Partner? Vi er en konsulentvirksomhed, der hjælper mellemstore og store virksomheder med at optimere deres kvalitet og økonomi indenfor fragt og transport.

Hos os er hverdagene hektiske, men spændende. Du vil få en central rolle, hvor du dagligt er i dialog med kunder og transportører og fungerer som tovholder på opgaver. Vi har kontorer i Brøndby og Vejle. Stillingen ønskes besat i Brøndby.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

Har du spørgsmål? Kontakt Kenneth Petersen på tlf. 22255003.

Ansøgning: Stillingen ønskes besat den 1. marts 2022, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag til kpe@dansklogistikpartner.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Dansk Logistik Partner ApS, Knudslundvej, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7206c250-a892-452e-a98e-9c1e0ec0f42d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet