BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at fortælle historier på alle vores kanaler, være sparringspartner for både ledere og medarbejdere i forhold til kommunikation og arbejde med ekstern og intern kommunikation? Så er det lige dig, vi søger til Kommunikationsteamet i Brøndby Kommune.
Vi søger en dygtig kommunikationskonsulent, der vil være med til at styrke kommunikationen og synliggøre de gode historier for borgere og ansatte i Brøndby Kommune. Du bliver en del af et mindre team i Staben for Politik og Organisation, som er centralt placeret tæt på borgmesteren og kommunaldirektøren. Du bidrager til den daglige drift og udfører både små og store opgaver som en del af kommunikationsteamet.
Brøndby Kommune er inde i en rivende udvikling – ikke mindst på grund af mange nye byudviklingsprojekter. Samtidig har politikerne sat en tydelig og ambitiøs retning for Brøndby frem mod 2030. For at sætte handling bag ordene er der sat mange spændende skibe i søen, så der er meget at kommunikere om. Du bliver en del af et hold, der understøtter og rådgiver organisationen om kommunikation og løser en bred vifte af kommunikationsopgaver på alle platforme til mange forskellige målgrupper.
Dine vigtigste opgaver
- Understøtte organisationens interne og eksterne kommunikation
- Udarbejde interne nyheder med tekst, billeder og video om fx Brøndby 2030
- Deltage i møder om tværkommunale samarbejder som fx Køge Bugt Alliancen og Hovedstadens Letbane
- Være med til at drive og videreudvikle vores brug af sociale medier
- Planlægge, udføre og rådgive om kommunikation i forbindelse med events og arrangementer
Dine kompetencer
- Du har en relevant, videregående uddannelse inden for kommunikation som eksempelvis journalist, cand.comm., cand.mag.
- Du har erfaring med at arbejde både selvstændigt og i et team
- Du opsøger den gode historie og kan formidle den på relevante kanaler som hjemmeside, LinkedIn, Facebook og intranet
- Du kan skrive og kvalitetssikre interne og eksterne tekster til alle typer af platforme - også når der er en kort deadline
- Det er en fordel, hvis du har erfaring med at optage og redigere video på telefonen
Det får du hos os
Du bliver en del af et team, hvor vi bakker hinanden op og har stor gensidig tillid. Humor og højt til loftet går hånd i hånd med en professionel og serviceorienteret tilgang til vores mange opgaver for hele organisationen. Du får stor indflydelse på, hvordan du tilrettelægger dine opgaver og din arbejdstid. Har du brug for at arbejde hjemme indimellem, har du mulighed for det. Frokostpausen er betalt, og vi har en god kantineordning. Du kan parkere gratis ved rådhuset, og der er offentlig transport lige til døren.
Hvem er vi?
I kommunikationsteamet får du fem gode kolleger – en teamleder, to kommunikationskonsulenter, en grafisk designer og en webmaster. Teamet arbejder med strategisk rådgivning, presseopgaver, nyhedsproduktion, sociale medier, design, hjemmeside, intranet, taleskrivning, intern kommunikation m.m.
Kommunikationsteamet er en del af Staben for Politik og Organisation. Vi understøtter det politiske niveau, topledelsen og organisationen på en lang række områder. Vi er ambitiøse og vægter service og kvalitet højt i vores opgaveløsning. Vi bringer vores kompetencer i spil på tværs af vores mange fagligheder og har et godt sammenhold.
Du refererer til teamleder Line Gudnitz Rønø Baun.
Nysgerrig?
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Line Gudnitz Rønø Baun på tlf. 60 22 79 44, ligub@brondby.dk.
Send din ansøgning senest onsdag den 21. august 2024 kl. 12.00.
Vi holder første runde samtaler den 26. august 2024 og eventuelt anden runde samtaler den 29. august 2024. Vi håber, du kan starte hos os den 1. oktober 2024 – men siger ikke nej, hvis du kan starte før.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090580