Konsulent til optimering og design af arbejdsgange og processer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Interesserer du dig for procesoptimering og løbende forbedring af arbejdsgange og har du solid erfaring inden for området? Så tilbyder vi et spændende job i en organisation under forandring.

Banedanmarks anlægsdivision er midt i en vild transformation, som bl.a. skal sikre, at vi altid leverer projekter til aftalt tid, økonomi og kvalitet. Et væsentligt element i transformationen er målstyring, som vi bruger til løbende af følge op på fremdriften og kvaliteten af vores leverancer samt til at analysere og forandre de underliggende processer, så vi hele tiden bliver bedre, til det vi gør.

Det gælder også vores sikringstekniske område. Vi søger derfor en konsulent, der som en del af teamet Planlægning & Support, kan bidrage til optimeringen af arbejdsgange og processer ved hjælp af Lean-principper. Lyder det som noget for dig?

Drive forbedringsprojekter fra analyse til implementering

Du vil få ansvaret for at optimere og effektivisere vores arbejdsgange, så vi kan opnå bedre resultater og øget produktivitet. Det betyder, at du vil drive forbedringsprojekter fra den indledende analyse til forbedringen er implementeret. Du vil bl.a. deltage i tavlemøder vedrørende den daglige drift og få mulighed for at præge udviklingen af de arbejdsgange og standarder, vi arbejder efter i afdelingen.

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Identificere, analysere og kortlægge vores nuværende arbejdsprocesser
  • Udvikle og implementere strategier til at optimere og standardisere vores forretningsprocesser
  • Samarbejde med andre afdelinger for at sikre, at vores processer er effektive og opfylder vores forretningsbehov
  • Sikre en struktureret tilgang til arbejdet og dokumentere procesændringer
  • Overvåge og evaluere processer for at sikre, at de fortsat er effektive og opfylder vores krav.
Erfaring med procesdesign og forretningsudvikling

Vi søger en kandidat, der har dokumenteret erfaring med procesdesign og forretningsudvikling samt kortlægning og optimering af administrative processer. Din uddannelse er mindre vigtig, så længe du har en erfaringsmæssig ballast og desuden er analytisk, struktureret og motiveres af forbedringsarbejde.

Herudover forestiller vi os, at du kan genkende følgende beskrivelse af dig:

  • Løsningsorienteret og tager ansvar for at drive opgaverne fremad
  • Stærke analytiske evner og kompetencer indenfor facilitering
  • God til at samarbejde med forskellige afdelinger og niveauer i organisationen
  • Erfaring med projektledelse og implementering af nye processer
  • God til at dokumentere resultater.
Da det ikke er alle dine opgaver, der er defineret på forhånd, skal du også være komfortabel med at udfordre og eksperimentere i opgaveløsningen. Derudover har du en god situationsfornemmelse, en høj integritet i dit arbejde og har lyst til at arbejde i et omskifteligt miljø med mangeartede opgaver.

Din nye arbejdsplads

Du vil få arbejdssted på vores nye lyse hovedkontor centralt i København ved Dybbølsbro station og Fisketorvet. Du bliver en del af en moderne arbejdsplads med gode rammer for et arbejdsliv i balance, uden at du skal gå på kompromis med dine faglige ambitioner. Du kommer til at arbejde i et dynamisk miljø med høj grad af frihed under ansvar og indflydelse på planlægningen af dit eget arbejde.

Vi sætter pris på alles input og supplerer hinandens kompetencer i hverdagen. Afdelingen er uformel, og du vil opleve en oprigtig interesse i at hjælpe dig godt ind i fællesskabet og opgaverne.

I Banedanmark er der også plads til alle. Vi har styrket arbejdet med diversitet og mangfoldighed, og har netop tilsluttet os det europæiske initiativ Women in Rail.

Vi kan desuden tilbyde fitnessrum, Falck Health Care sundhedsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra i perioder, hvor opgaverne tillader det.

Løn og ansættelsesvilkår

Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Kontakt og ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder, Nada Savic Larsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192454&DepartmentId=22198&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862306

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet