BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ønsker du at blive en vigtig del af en international markedsledende virksomhed med fart over feltet og højt til loftet, er dette muligvis din chance for at få dit ønske opfyldt. Aasted er i rivende vækst, og du har nu mulighed for at blive en del af denne spændende rejse. Så motiveres du af en varierende arbejdsdag og brænder du for at skabe positive oplevelser for kunder, er det muligvis dig, vi leder efter til at blive Aasteds næste Spare Parts Coordinator. Vi har løbende rekruttering, så send din ansøging allerede i dag!
Om stillingen
Aasted er et bæredygtigt, dansk familieejet firma som er en verdensomspændende markedsledende producent af produktionsløsninger inden for chokolade-, bageri- og konfektureindustrien. Hos Aasted værsætter de en flad arbejdsstruktur, hvor indputs og kreative ideer fra medarbejderne er mere end velkomne.
I stillingen som Spare Parts Coordinator vil du blive en del af et dedikeret, socialt og mindre team, hvor fokus er på at løfte i flok. Derfor vil du også få mulighed for at sætte dit eget præg samt spille en vigtig rolle i afdelingen.
Du vil i denne rolle være med til at sikre positive kundeoplevelser, i samarbejde med dine kolleager, ved at bidrage til planlægning og afsætningen af de forskellige service aktiviteter Aasted tilbyder. Du vil også beskæftige dig med prissætning og udarbejdesle af tilbud på reservedele samt en række andre diverse ad hoc-opgaver. Da Aasted er i kæmpe vækst, vil du som Spare Parts Coordinator have en hverdag med fart over feltet og mange bolde i luften. Det er derfor essentielt, at du er omstillingssparat og trives i at to arbejdsdage aldrig er ens. Du vil i rollen have en masse kontakt både med nye- såvel som essisterende kunder samt fysisk kontakt med dine kolleager. Derfor er det vigtigt at du trives i samarbejde og kontakt med andre.
Du bliver tilbudt
- At være en værdifuld del af en markedsledende virksomhed i rivende vækst.
- Sociale events med dine kolleager.
- En sund kantine drevet af Meyers Kantine.
- At bliver en del af en virksomhed med stort fokus på bæredygtighed.
- Årlige udviklings kurser
Arbejdsopgaver
- Udarbejde tilbud til nye og eksisterende kunder.
- Proaktivt arbejde med salg af reservedele, ordrebehandling og tilbudsgivning.
- Bidrage til planlægningen og afsætning af Aasteds service-aktiviteter.
- Diverse ad hoc-opgaver.
- Behandling af kundehenvendelser samt efterfølgende opfølgninger.
- Generelle koordineringsopgaver på tværs mellem firmaet og kunder
Vi søger dig som
- Trives i en hverdag med fart over feltet.
- Min. 2-3 års erfaring i lignende stilling.
- Har kendskab til Axapta eller lign. ERP-system.
- Har stærke kommunikative evner på engelsk både skriftligt og mundtligt.
Det er en fordel, hvis du har
- Stor interesse for teknik.
- God forretningsforståelse.
- Erfaring med kundehåndtering.
For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:
- Omstillingsparat
- Ambitiøs
- Udviklingsorienteret
Vores rekrutteringsproces
Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.
Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.
AASTED ApS
I mere end 100 år har Aasted været markedsleder inden for udstyr og faciliteter til chokoladeproduktion over hele verden. I porteføljen af kunder er både mindre lokale, samt flere af verdens største globale FMCG-aktører. Den danske familieejede virksomhed har altid været drevet af passion for innovation og at skubbe grænser. Aasted har bæredygtighed i fokus med strategisk vejledning ud fra de tre 'P'er: People, Planet and Profit, hvilket opfordrer dem til at tage en holistisk tilgang til værdiskabelse. De har en "passion for mennesker" og stræber løbende efter at være en inkluderende og fleksibel arbejdsplads med blandt andet gode udviklingsmuligheder, hjemmearbejde, gode barselsordninger, sociale arrangementer og en god kantine. Aasted er konstant i vækst og derfor er en dagligdagen aldrig kedelig eller stillestående.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACADEMIC WORK DENMARK A/S, Gammel Kongevej, 1610 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.academicwork.dk/ledige-stillinger/j/koordinator-til-international-virksomhed/JV098R?i=0
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890342