Kreditor bogholder med passion for avanceret regnskabssoftware

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobtype: Fastansættelse

Sprog: Dansk & engelsk

Erfaring ønskes: Minimum 5 års job erfaring med Kreditor bogholderi

Krav til systemkendskab: Kendskab til mindst to regnskabsprogrammer, især Microsofts ERP-systemer (fx AX, C5, NAV eller D365/Business Central) samt lyst til at lære mere om de andre programmer

Work Supply søger på vegne af vores kunde, en førende softwarevirksomhed med ekspertise inden for avanceret cloud-software, der transformerer håndteringen af diverse bilag i vores kunders bogholderi. Vores digitale transformation effektivt eliminerer behovet for papir og skaber betydelige besparelser, samtidig med at det tilfører merværdi til vores kunders virksomheder.

Ansvarsområder:

  • Implementering af vores avancerede løsninger hos nye kunder
  • Professionel brugertræning til kundens medarbejdere
  • Gennemførelse af inspirerende demonstrationer for både nuværende og potentielle kunder
  • Effektiv kommunikation med kunder via e-mail, telefon og webmøder (Skype/Teams/TeamViewer)
  • Præcis fejlfinding og -løsning via fjernadgang til kundernes server
  • Kontinuerlig opdatering af brugermanualer
  • Udsendelse af informativt nyhedsbrev
  • Omhyggelig test og kvalitetskontrol af vores løsninger (web/apps)
  • Kontinuerlig optimering af værktøjer, herunder udvikling af instruktionsvideoer og wiki-dokumentation
  • Aktiv deltagelse i produktudvikling med innovative ideer til nye funktioner og udarbejdelse af præcise løsningsbeskrivelser

Forventede kompetencer:

  • Solid uddannelse og/eller baggrund inden for regnskab med betydelig erfaring inden for kreditorbogholderi og generelt regnskab
  • Dybdegående forståelse for debet/kredit-processer
  • Kendskab til mindst to regnskabsprogrammer, især Microsofts ERP-systemer (fx NAV, AX, C5 eller D365/Business Central), samt en naturlig interesse for at lære om andre programmer
  • Omfattende erfaring med Microsofts Office-pakke, især Excel og Word
  • Stærke engelskkundskaber, da vores kundekreds og samarbejdspartnere er internationalt baseret
  • Fremragende kommunikationsevner til at oversætte tekniske termer til en forståelig form for kunderne
  • Evne til hurtigt at sætte dig ind i nye områder og finde løsninger på komplekse problemstillinger
  • Ekstra fordel ved kendskab til Strato eller e-conomic, men grundig sidemandsoplæring tilbydes.

Vi tilbyder:

  • Et positivt arbejdsmiljø med et samarbejdende team og en flad struktur, der prioriterer en sund work/home-balance
  • Grundig sidemandsoplæring i de første 1-2 måneder
  • Central beliggenhed tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder
  • Mulighed for frokostordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke efter dine kvalifikationer

https://worksupply.dk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 23602

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Work Supply ApS, Vejlebrovej, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949666

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet