Kundeservice, fuldtid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kundeservicemedarbejder, fuldtid Vi leder efter et nyt medlem til vores kundeserviceteam, hvor du vil blive en central del af den daglige servicering og support af vores kunder, chauffører og slutbrugere.



Din kommende arbejdsplads ligger i Brøndby Kundeserviceafdelingen er placeret på RTC Transports hovedkontor i Brøndby. Du vil blive en del af et team på ti kundeservicemedarbejdere, hvor tonen er uformel og hverdagen travl.



Om jobbet Som kundeservicemedarbejder bliver det din fornemmeste opgave at servicere vores kunder, chauffører samt slutbrugeren. Den primære kommunikationsform foregår pr. mail gennem vores skræddersyede software, som giver os mulighed for at sagsbehandle effektivt og professionelt – men vi er også flittige til at tage telefonen.



Dine arbejdsopgaver vil desuden også indbefatte;

  • Indtastning af ordre
  • Sagsbehandling
  • Genbookninger
  • Tæt dialog med vores HUB – Brøndby, Vejle og Støvring
  • Ad-hoc opgaver


Hvem leder vi efter? I denne rolle søger vi dig, der er social, ambitiøs og motiveret af at hjælpe kunder, hvor man kan mærke dit smil igennem telefonen – også når der er travlt. Ydermere kan du lide at arbejde på en arbejdsplads med højt tempo, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling.



Det er vigtigt, at du kan udvise empati og forståelse, samt lytter aktivt til kunderne, chaufførerne samt slutbrugeren og kan støtte dem videre i sagens gang.



Yderligere forventer vi, at du kan:

  • Arbejde selvstændigt
  • Er omhyggelig og struktureret
  • Er IT-kyndig
  • Er åben for ændringer i arbejdsgangene
  • Er en god kollega, som er klar på at indgå i det sociale
  • Kan dansk på modersmålsniveau, og kan begå dig engelsk


Vi tilbyder dig
  • Et spændende og afvekslende job med dygtige og kompetente kollegaer.
  • ”Ja”-kultur
  • Løn efter kvalifikationer, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Frokostordning, hvis du ønsker at blive tilmeldt – er dog egenbetaling.
  • Åbent kontorlandskab
  • Sociale arrangementer


Vil du med på holdet? Den ugentlige arbejdstid vil være fordelt fra mandag til fredag mellem kl. 08.00 til 20.00 samt lørdage fra kl. 08.00 til 16.00.



Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.



Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til Simone Aaholm kundeservicechef på tlf.: 3016 5976.



Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg jobbet online”.



Vi glæder os til at høre fra dig!





Om RTC Transport A/S Vi arbejder med servicelogistik, hvilket vil sige, at vi ikke blot leverer en vare fra A til B, men vi udfører også en service til slutkunden, ved at pakke ud og eventuelt montere varerne. Vi beskæftiger os hovedsageligt med levering af møbler og hvidevarer.

I dag er vores virksomhed, med ca. 130 medarbejdere, førende indenfor servicelogistik til slutkunder. Vi bestræber os på at bibeholde denne plads, ved hele tiden at udvikle servicekonceptet.

Vil du læse mere om os, kan du med fordel besøge vores hjemmeside: www.rtctransport.dk



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RTC Transport A/S - Abildager/S, Abildager , 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987107

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet