BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger, for vores kunde, en Kundeservicekonsulent med erfaring fra inkasso, collection, inddrivelse eller lignende.
Ansvarsområder
- Varetage inbound opkald i Customer Service & Collection afdeling.
- Backoffice opgaver.
- Kundekontakt i forbindelse med betalingsløsninger og support herom.
Vi forventer, at du:
- Har erfaring fra kontor, salg eller kundeservice.
- Gerne erfaring fra inkasso eller lignende.
- Behersker EDB på brugerniveau (Microsoft Office-pakken, specielt Excel, og gerne kendskab til SAP).
- Er engageret og nysgerrig på at lære virksomheden at kende.
Dine personlige egenskaber:
- Du kan arbejde i teams såvel som selvstændigt.
- Du respekterer andres meninger og er åben over for forandringer.
- Du evner at formidle information og udviser generel forretningsforståelse.
- Du er serviceminded og sætter en ære i at fremstå positiv.
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling.
- Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
- Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.
Ansøgningsproces: Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og CV til simon@vikarsj.dk med titlen "KS Brøndby". Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vikar Sjælland ApS, Elverhøjsvej, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107940