Kundeservicekonsulent med erfaring inden for inkasso søges til dynamisk virksomhed

Profilbillede
dato

Vi søger, for vores kunde, en Kundeservicekonsulent med erfaring fra inkasso, collection, inddrivelse eller lignende.  

Ansvarsområder

  • Varetage inbound opkald i Customer Service & Collection afdeling.
  • Backoffice opgaver.
  • Kundekontakt i forbindelse med betalingsløsninger og support herom.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring fra kontor, salg eller kundeservice.
  • Gerne erfaring fra inkasso eller lignende.
  • Behersker EDB på brugerniveau (Microsoft Office-pakken, specielt Excel, og gerne kendskab til SAP).
  • Er engageret og nysgerrig på at lære virksomheden at kende.

Dine personlige egenskaber:

  • Du kan arbejde i teams såvel som selvstændigt.
  • Du respekterer andres meninger og er åben over for forandringer.
  • Du evner at formidle information og udviser generel forretningsforståelse.
  • Du er serviceminded og sætter en ære i at fremstå positiv.

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsproces: Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og CV til simon@vikarsj.dk med titlen "KS Brøndby". Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vikar Sjælland ApS, Elverhøjsvej, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107940

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet