BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kundeservicemedarbejder til finansiel virksomhed i Brøndby
Om stillingen:
For vores kunde i Brøndby søger vi en medarbejder til BtB kundeservice, som kan bevare et positivt mindset i stressede situationer. Du vil få en central rolle i vores forhandlersupport, som pt. består af 3 personer. Teamet er lille, men virksomheden er en større international spiller i den finansielle sektor.
Primære arbejdsopgaver:
- Håndtering af indgående opkald fra samarbejdspartnere rundt omkring i landet.
- Systemsupport.
- Produktsupport.
- Fastholdelse af eksisterende kunder.
Vi forventer, at du:
- Har erfaring fra kontor, salg eller kundeservice.
- Behersker EDB på brugerniveau (Microsoft Office-pakken, specielt Excel, og gerne kendskab til SAP).
- Er engageret og nysgerrig på at lære virksomheden at kende.
Dine personlige egenskaber:
- Du kan arbejde i teams såvel som selvstændigt.
- Du forstår og evner at arbejde i en procesorienteret organisation.
- Du respekterer andres meninger og er åben over for forandringer.
- Du evner at formidle information og udviser generel forretningsforståelse.
- Du er serviceminded og sætter en ære i at fremstå positiv.
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling.
- Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
- Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.
Ansøgningsproces: Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og CV til job@vikarsj.dk med titlen "BtB Brøndby". Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vikar Sjælland ApS, Elverhøjsvej, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099671