Lageransvarlig til spændende virksomhed med fokus på møbler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores nye lageransvarlig vil stå for følgende opgaver:

 

  1. Modtagelse af varer til butik og kundeordrer.
  2. Pakning af ordrer og vareudlevering til kunder og transportører.
  3. Registrering af modtagne varer i vores lagerlister.
  4. Opdatering af lagerlister til brug for månedlige statusrapporter.
  5. Opdatering af lagerbeholdning og status på vores webshop.
  6. Opretholdelse af orden på lageret, værkstedet og hjælp med indretning og opdatering af udstilling i showroomet.
  7. Renovering og ombygning af møbler efter kundernes ønsker, herunder udskiftning af bordplader og sikring af funktionalitet af brugte borde før levering.
  8. Montering og samling af både nye og brugte kontormøbler samt andre monteringsopgaver.
  9. Rensning af møbler, borde og stole.
  10. Koordinering med eksterne partnere for ompolstring af stofmøbler.

 


Faglige Kvalifikationer

Faglige kvalifikationer

 

  1. Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig for os. Det vigtigste er, at du har lyst til at lære og befinder dig godt i et lagermiljø.
  2. Du skal kunne holde hovedet koldt, når tingene går stærkt, og håndtere mange opgaver samtidigt.
  3. Klar til fysisk arbejde, som f.eks. skift af bordplader eller flytning af skriveborde.
  4. Truckcertifikat.
  5. Kørekort B.
  6. Erfaring fra lagerarbejde.

 


Personlige kvalifikationer

Personlige kvalifikationer

 

  1. Positiv og engageret.
  2. Mødestabil.
  3. Kan håndtere mange opgaver på én gang.
  4. Nysgerrig og veloplagt.
  5. Forståeligt dansk, både mundtligt og skriftligt, er et must.

 


Særlige forhold

Om vores virksomhed

Vores sortiment består af brugte og renoverede kontormøbler i god stand til outletpriser samt nye kontormøbler til markedspriser. Vi er et lille team bestående af tre fastansatte i salg og logistik, en person i arbejdsprøvning, en midlertidig timeansat på lageret og 1-2 personer i arbejdsprøvning.

Vi er et datterselskab til et større projekthus med 10-12 ansatte i salg og projektføring og har tilknyttet to flyttefirmaer til forskellige opgaver.

Løn og fordele

Lønnen vil blive fastsat efter kvalifikationer. Vi tilbyder pensionsordning med sundhedsforsikring efter endt prøvetid. Der er en frivillig fælles frokostordning, som personalet har arrangeret uden om firmaet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam Lokalpartner - industri og lager., None, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067217

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet