Lagermedarbejder med opgaver inden for varemodtagelse, pakning, lagerstyring og møbelrenovering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores nye lagermedarbejder vil stå for følgende opgaver:

 

  1. Modtagelse af varer til butik og kundeordrer.
  2. Pakning af ordrer og vareudlevering til kunder og transportører.
  3. Registrering af modtagne varer i vores lagerlister.
  4. Opdatering af lagerlister til brug for månedlige statusrapporter.
  5. Opdatering af lagerbeholdning og status på vores webshop.
  6. Opretholdelse af orden på lageret, værkstedet og hjælp med indretning og opdatering af udstilling i showroomet.
  7. Renovering og ombygning af møbler efter kundernes ønsker, herunder udskiftning af bordplader og sikring af funktionalitet af brugte borde før levering.
  8. Montering og samling af både nye og brugte kontormøbler samt andre monteringsopgaver.
  9. Rensning af møbler, borde og stole.

Koordinering med eksterne partnere for ompolstring af stofmøbler.


Faglige Kvalifikationer



Ansøg nu:

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam Lokalpartner - industri og lager., None, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071335

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet