BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at lede og sætte retning for digitalisering, informationssikkerhed og tværgående samarbejde i en kommunal kontekst? Så er du måske vores nye teamleder af Digitalisering og I-sikkerhed i Brøndby Kommunes IT- og Digitaliseringsafdeling
Digitalisering er en stadigt mere vigtig del af udviklingen af kerneopgaven, og derfor søger vi en teamleder, der kan lede og sætte retning for vores digitaliseringsindsatser og vores arbejde med at sikre beskyttelse af data i samarbejde med resten af organisationen.
Som teamleder af Digitalisering og I-sikkerhed i Brøndby Kommune bliver du et centralt bindeled mellem de digitale behov, der opstår i tilknytning til kerneopgaverne i vores organisation og de kompetencer og ressourcer, vi råder over i IT og Digitalisering.
Vi tilbyder
IT og Digitalisering er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen, og vi tilbyder et spændende og udfordrende job som teamlader for vores Digitaliserings- og I-sikkerhedsteam, som er et af tre teams i IT og Digitalisering. I vores miljø er der plads til at lære, og vi deler ideer og erfaringer med hinanden. Det vigtigste er ikke, at du kan alt, men at du er interesseret og har mod på udfordringer.
Du bliver en del af lederteamet i IT- og Digitalisering, der ud over dig består af teamlederen for Servicedesk og Infrastruktur samt Sekretariats-, It- og Digitaliseringschefen. Derudover kommer du til at indgå i kommunens store ledergruppe, som mødes på tværs ca. 4 gange om året.
Du bliver teamleder for 6 dygtige medarbejdere og et velfungerende team, der hver dag samarbejder med vores kolleger om digitaliseringsprojekter og informationssikkerhed, og du bliver helt naturligt en del af et stærkt fællesskab i kraft af vores mange tværgående samarbejdsrelationer med hele organisationen.
Derudover træder du ind i afdeling, hvor vi konsekvent arbejder for at skabe resultater til gavn for kommunens kerneopgaver, og hvor vi er fokuserede på løbende at forbedre både løsninger og arbejdsgange i samarbejde med vores kolleger i organisationen.
Dine primære arbejdsopgaver
Som teamleder i Digitaliserings og I-sikkerhedsteamet skal du bl.a.
- Være daglig leder for tre digitaliseringskonsulenter/IT-projektledere samt vores IT-sikkerhedskoordinator og 2 GDPR-konsulenter
- Drive egne projekter i vores projektportefølje
- Have helikopterblik på og indgå aktivt i de mere interne udviklingsopgaver, som teamet arbejder med
- Være med til at forme det tværgående samarbejde om den digitale udvikling af kommunen
Herudover lægger vi vægt på, at du:
- Er en stærk og synlig leder, der kommunikerer i øjenhøjde
- Har solid erfaring med projektledelse og en god forståelse for informationssikkerhed
- Evner at se organisationens behov samtidig med, at der prioriteres i opgaverne
- Kan sætte mål og retning samtidig med, at du forstår at inddrage medarbejderne
- Oprigtigt er optaget af at udvikle både medarbejderne og opgaveløsningen
- Er udadvendt med resultatfokus, stort drive og handlekraft
- Har glimt i øjet, let til smil og er ambassadør for trivsel og godt arbejdsmiljø
Som kommende leder i Brøndby Kommune skal du arbejde efter kommunens ledelsesgrundlag ”Ledelse i fællesskab”, der indeholder fem pejlemærker for god ledelse:
- Samarbejde tværgående og skabe helhed og sammenhæng
- Skabe en tillidsfuld kultur
- Være nysgerrige og bringe ny viden i spil
- Sætte en tydelig retning
- Sikre en stabil drift med fokus på resultater og effekt
Du kan finde hele ledelsesgrundlaget på vores hjemmeside.
Dine veje til jobbet kan være mangfoldige, men har du en relevant uddannelsesmæssig baggrund, erfaring fra IT- og digitaliseringsområdet (måske endda fra en kommune) samt erfaring med at drive processer, der understøtter hele organisationen, kan du være godt på vej mod at blive vores nye teamleder.
Vi hører også gerne fra dig, der gerne vil ledelsesvejen, men endnu ikke har ledelseserfaring – til gengæld kan du sætte flueben ud for langt de fleste af vores øvrige ønsker til drømmekandidaten.
Hvis du vil vide mere
Er du nysgerrig på stillingen og arbejdspladsen, er du velkommen til at kontakte Sekretariats-, IT- og Digitaliseringschef Lars Bo Hasselby på telefon 2173 5177.
Vi skal have din ansøgning senest 11. august 2024.
Vi forventer at holde 1. samtaler den 15. og 16. august og 2. samtale den 21. og 22. august. Går du videre til anden samtale, kan du forvente at møde en case i rekrutteringsforløbet.
Vi satser på at have dig med på holdet den 1. oktober 2024 eller snarest derefter.
Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling, som aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i dine kvalifikationer.
Selvom du på rådhuset kun har 12 km til Nørreport, offentlig transport og parkering lige ved døren, flextid, en god kantine og kommunekaffe ad libitum, har du også mulighed for at arbejde hjemmefra.
Brøndby Kommune, centralt placeret på Vestegnen er en ambitiøs udviklingskommune. Vi har gennem mange år lagt vægt på stram budgetstyring og er derfor i dag en økonomisk veldrevet kommune med råd til at drive udviklingen af nye boligområder og velfærdstilbud.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080105