Ledelseskonsulent med administrativt talent og flair for tal (barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at fremme integriteten i idrætten og arbejde for fair konkurrence og ren træning? Kunne du tænke dig at bidrage til dette arbejde ved at understøtte ADD’s direktion og bestyrelse samt ADD’s sekretariat i øvrigt? Så er du måske Anti Doping Danmarks nye ledelseskonsulent i et 1-årigt barselsvikariat.

Om dine arbejdsopgaver

Et bredt udsnit af administrative og økonomiske opgaver vil være forankret hos dig:

  • Ansvar for koordinering, forberedelse, afvikling af og opfølgning på interne og eksterne møder, herunder bestyrelsesmøder og eventuelt også internationale møder.
  • Bidrage til den økonomiske administration og styring af ADD’s budget- og regnskabsprocesser, herunder den kvartalsvise opfølgning og afrapportering til ADD’s bestyrelse.
  • Bistå ADD’s strategiprocesser ved at bidrage til løbende revidering, opfølgning og rapportering, herunder bidrage til udarbejdelsen af ADD's årsrapport, bestående af hhv. ledelsesberetning og årsregnskab.
  • Den rette kandidat kan også blive involveret i ADD’s politiske arbejde, herunder understøtte ADD’s dialog og relationer med centrale samarbejdspartnere.

ADD er en lille organisation, så du skal derfor være indstillet på at tage del i mange forskellige opgaver, herunder administrative opgaver i sekretariatet, understøtte ADD’s ledelse i store som små opgaver og indimellem løse praktiske opgaver også.

Den ideelle kandidat

  • Har en relevant akademisk uddannelse, for eksempel inden for det samfundsvidenskabelige område.
  • Har et par års erfaring og resultater fra lignende offentlige organisationer, for eksempel stat, kommuner eller interesseorganisationer med tætte samarbejdsflader til offentlige organisationer. Din erfaring kan godt være som studentermedhjælper.
  • Sætter en dyd i at arbejde med høj kvalitet og detaljebevidsthed.
  • Trives i en lille og flad organisation, hvor vi hjælpes ad og sætter en ære i godt samarbejde på tværs af faggrupper, men hvor stor selvstændighed og evnen til at drive opgaver målrettet og effektivt fra begyndelse til afslutning også er en nødvendighed.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til ESDH-systemet Public 360, eller det at arbejde i journaliseringssystemer generelt, men er ikke et krav.

Vi tilbyder

  • Et inspirerende arbejdsmiljø med høje ambitioner, stor udviklingslyst og gode kollegaer.
  • En hverdag, hvor vi stiller store krav til kvalitet, os selv og hinanden, og hvor en positiv indstilling og masser af godt humør er en forudsætning og en integreret del af livet i ADD.
  • En varieret opgaveportefølje med god mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen.

Det praktiske

Du bliver en del af ADD’s stabsteam, som ud over ledelsesbetjening huser kommunikation, it og politiske forhold. Du refererer til vicedirektøren.

Arbejdsstedet er Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby. 37 timers arbejdsuge på hverdage. Aften og weekendarbejde er ikke sædvanen, men kan forekomme. Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Tiltrædelse 2. april 2024. Perioden for vikariatet forventes at være 2. april 2024 til 31. marts 2025.

Din ansøgning og CV skal være modtaget senest fredag d. 19. januar 2024 kl. 9.00. Ansøgning og CV sendes elektronisk som én samlet pdf-fil til Amalie Vinde Vrettos, e-mail: avv@antidoping.dk. Evt. andre relevante bilag sendes i særskilt, samlet pdf-fil.

Første runde af ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 5. Evt. anden runde ansættelsessamtaler forventes afholdt i d. 9. februar. Kandidaterne til en evt. anden samtale skal løse en opgave forud for samtalen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til vicedirektør Anders Voigt Tinning, tlf. 22 32 84 73, e-mail: avt@antidoping.dk, eller ledelseskonsulent Amalie Vinde Vrettos, tlf. 28 14 81 91, e-mail: avv@antidoping.dk. Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt.

Anti Doping Danmark er en selvejende institution under Kulturministeriet. I arbejdet med at fremme integritet og dopingfri idræt, løser vi opgaver inden for områderne dopingkontrol, dopingrelateret efterforskning, indbringelse af dopingsager, forebyggelse, forsknings - og udviklingsvirksomhed og internationalt samarbejde. Derudover bidrager Anti Doping Danmark til koordinering af den danske indsats mod matchfixing, og varetager den selvstændige funktion ’EliteSupport’, hvor man som Team Danmark-støttet atlet kan indberette uacceptabel adfærd. Anti Doping Danmark rådgiver og yder bistand til offentlige myndigheder i sager inden for Anti Doping Danmarks virkeområde. Du kan læse mere om Anti Doping Danmark på www.antidoping.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Anti Doping Danmark, Brøndby Stadion, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965531

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet