Ledende VVS Serviceleder søges til dynamisk team i København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores VVS sektion har vokseværk, og vi søger derfor endnu en serviceleder til vores afdeling i København. Du bliver en del af et dygtigt team med en stærk team ånd, et godt samarbejde på tværs og fokus på den positive arbejdsdag. Er du desuden til ordentlige arbejdsforhold, god håndværkerhumor og sociale arrangementer? Så er du vores nye kollega på kontoret i Brøndby.

Som VVS serviceleder vil du være med til at lede et stærkt og kvalitetsbevidst team af dygtige montører, som hver dag kører ud til opgaver i Københavnsområdet. Du bliver en del af et centralt team i virksomheden, hvor kompetencer fra el- og VVS-verdenen hver dag mødes med ambitionen om at give vores kunder den bedst mulige oplevelse, når de handler med os. Du vil få medansvar for afdelingens serviceopgaver og daglige koordinering mellem kunder og vores montører. Du vil også skulle arbejde med klargøring og fakturering til egne kunder, ligesom du bliver kundeansvarlig for egne ejendomme samt partner- og rammeaftaler, hvortil du bl.a. løbende vil udarbejde tilbud og projektstyre opgaver.

FLD er en moderne og it-orienteret virksomhed i god vækst med ca. 250 medarbejdere i fem sektioner, som er bredt fordelt på Sjælland i hhv. Haslev, Køge og Brøndby. Du vil dermed blive en del af en god og solid håndværkervirksomhed, som både lægger vægt på fagligheden og individet.

Om dig:
– Du har erfaring med ledelse fra tidligere lignende jobs i branchen og gerne +2 års erfaring – eller også har du mod på nye udfordringer og besidder naturlige lederegenskaber
– Du formår at yde en motiverende ledelsesadfærd og har godt humør med på arbejde
– Du arbejder struktureret og har overblik
– Du yder høj service – også i pressede situationer
– Du har ambitioner og er udadvendt og komfortabel med nye relationer
– Du har en VVS håndværksmæssig uddannelse, gerne suppleret med en VVS teknisk uddannelse
– Du har erfaring med kalkulation og trives med it som dit primære arbejdsredskab

Det er vigtigt, at du er it-vant og ikke er bange for at udvide din horisont indenfor dette felt, da FLD er en it-orienteret virksomhed, hvor digitale platforme og værktøjer i høj grad er med til at effektivisere vores hverdag. Vi bruger fx systemer som MS Office, Jublo, Inspectly, Handyman og NAV.

Din dagligdag vil typisk indeholde:
– Koordinering og håndtering af serviceopgaver fra A-Z
– Klargøring og fakturering af opgaver
– Kundevedligeholdelse- og support
– Besigtigelse, kalkulation og udarbejdelse af tilbud
– Projektstyring af både større og mindre projekter
– Fast teamwork med serviceafdelingen herunder bl.a. servicechef og -koordinator
– Deltagelse i kurser, møder og events

Vi tilbyder dig:
– Et job i en moderne og innovativ virksomhed, hvor gode ideer har plads til at vokse
– En alsidig hverdag med spændende opgaver
– Et fagligt stærkt team med gode kollegaer og samarbejde på tværs af vores øvrige afdelinger
– Et godt socialt sammenhold
– Pensionsordning og sundhedsforsikring
– Fleksible arbejdsforhold med mulighed for hjemmearbejdsdage

Ring til servicechef, Peter Christiansen på tlf. 30160868 eller skriv et par ord om dig selv på mail til peterc@fld.dk senest d. 1. september 2024, hvis du mener, det kan være noget for dig. Så giver vi en kop kaffe til en snak om fælles ønsker og forventninger til dig og jobbet som VVS serviceleder. Stillingen ønskes besat fra 1/10-24, men vi venter gerne på den rette. Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Finn L. & Davidsen A/S, Park Allé, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095215

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet