Fastvagt ledere til Fastvagt området på Sjælland.
Da Vasik er i rivende udvikling, har vi brug for hjælp til at styre flåden sikkert videre i vores afdeling, der varetager fastvagtopgaver på Sjælland
Vi søger flere engageret og resultatorienteret fastvagt ledere, der trives med at skabe struktur, overblik og som ønsker et stærkt fællesskab med medarbejderne. Hos Vasik er vores fastvagt ledere både vagtgående og ledende – en kombination, der sikrer jordnær ledelse, høj kvalitet i opgaveløsningen og tydelige rollemodeller for vores medarbejdere.
Hos Vasik er det vigtigt at lederen selv har føling med de opgaver der er i afdelingen, og ved hvad det drejer sig om når medarbejderne har udfordringer. Vi er stærkest sammen!
Der er tale om en betroet stilling, hvor du bliver en del af et fast team af dedikerede vagter, fastvagt ledere og teamledere. Du deltager i den daglige vagtbemanding på lige fod med dine kollegaer og har samtidig ledelsesopgaver som kvalitetskontrol, planlægning (både langsigtet og akut), samt udarbejdelse og vedligeholdelse af instruktioner.
Om stillingen
Som vagtgående leder bliver du ansvarlig for den daglige koordinering og ledelse af et vagthold sammen med de andre ledere i afdelingen og i Vasik, og vigtigst af alt du indgår selv i vagtopgaverne. Dit primære fokus bliver at sikre tryghed, service og professionalisme – både overfor kunder, men også overfor medarbejdere. Rollen indebærer både administrative og operationelle opgaver, og du vil være aktiv på gulvet sammen med dit team meget af tiden.
Til stillingen er der tilknyttet en bagvagtsfunktion, som forventes at blive varetaget ca. hver 4. uge udenfor normal arbejdstid. Som bagvagt træder du til ved sygdomsdækning og ved uforudsete udfordringer, hvor medarbejdere har brug for støtte, samt træder du til ved akutsygdom – enten sammen med medarbejderne eller, hvis nødvendigt, selv som leder – for at sikre, at kunden altid oplever stabil og professionel service. Din indsats sikrer tryghed og kontinuitet for både medarbejdere og teamet.
Dine primære opgaver bliver at:
Selv indgå i fastvagtopgaver og være en synlig del af teamet.
Lede og motivere et team af vagter i dagligdagen.
Lægge vagtplaner og koordinere ressourcer effektivt i overensstemmelse med gældende overenskomst og lovgivningen.
Uddanne og oplære nye medarbejdere samt følge op på kvalitet og medarbejder trivsel.
Være kontaktperson for kunder og sikre et højt serviceniveau.
Bidrage til løbende forbedringer af procedurer og sikkerhed.
Dække akutsygdom med dit team af vagter, og sikre at kunden
Du har ansvaret for vagtinstruks/Action Cards/telefonlister/tilkaldelister etc.
Yderligere jobbeskrivelse fremvises ved ansættelse og tilrettes løbende.
Din profil:
Vi leder efter en person, der gerne kombinerer erfaring fra vagtbranchen med naturlige lederevner og et løsningsorienteret mindset.
Du skal kunne bevare overblikket – også i pressede situationer – og skabe tillid blandt både kunder og medarbejdere.
For at få succes i jobbet forventer vi, at du er handlekraftig, systematisk, omhyggelig og overholder de indgået aftaler.
Du kan begå dig fagligt og socialt i et ofte travlt miljø, men også sætte tempoet ned i de stille perioder.
Du er serviceminded, har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
Du er en udpræget teamplayer og hjælper altid dine kollegaer ved vagtbytte, ferie og sygdom etc.
Derudover forventer vi at du:
Som minimum have bestået AMU kurset – Grundlæggende vagt.
Taler og skriver både dansk og engelsk.
Har IT-færdigheder på min. brugerniveau og gerne over (Outlook, Word, Excel).
Evt. kendskab til Guardtools rapporteringssystem (ikke et krav, men en fordel).
Har leder erfaring fra lign. job/branche f.eks. militæret/HJV er en fordel, men ikke et krav.
Kendskab til AIA, ADK, ABA og gerne ITV (ikke et krav, men en fordel).
Har anmærkningsfri straffeattest Iht. Loven om Vagtvirksomhed §7, straffelovens §78 og kravspecifikationen for vagtvirksomhed punkt 70.20 b).
Altid selv fremstår som et godt eksempel i uniformering, opgaveudførsel og optræden.
Altid er klar til at træde til ved ekstra travlhed, bytte vagt med en kollega, ferie eller sygdom.
Bidrage til et godt og sundt arbejdsmiljø.
Hvis du ikke kan "sætte kryds" ved alle vores forventninger, skal du ikke tøve med at søge alligevel, da vi altid sørger for, at du får en god og grundig oplæring på alle funktioner, af dine gode kollegaer inden du starter op.
Vi tilbyder:
1 fuldtidsstilling på 160 timer pr. måned, fordelt mellem vagtgående timer og administrative timer.
Ansættelse som funktionær.
Pension, og ferie med løn.
Udvidet sundhedsforsikring.
En spændende og varieret hverdag med både vagtopgaver og ledelsesansvar.
Mulighed for at udvikle dig som leder i en professionel virksomhed.
Tæt samarbejde med både ledelsen og dit team, og resten af Vasik's ledelse.
Løbende sparring med din leder efter behov.
Julegave.
Diverse rabatordninger - Rabat på tandlæge, rabat på alarmordning m.m.
Løbende efteruddannelse.
Gode kolleger, der ønsker at være dygtige til deres arbejde, og levere høj kvalitet til kunderne.
Jordnær ledelse, og jordnær virksomhed. Vi hjælper hinanden, da der ikke er noget JEG i Vasik - Kun VI!
Lidt om os:
Vasik er en del af HAE-koncernen - http://www.haekoncern.dk/
210 ansatte.
Danmarks 3. største vagtselskab.
Danmarks største 100% dansk- ejede vagtselskab.
Har afdelinger i Allerød, Brøndby, Esbjerg, Fredericia, Odense, og Silkeborg.
Opfylder alle kravspecifikationer omkring alarmkørsel fra Forsikring og Pension.
Autoriseret af rigspolitiet.
Organiseret under VSL.
ISO 9001:2015 Certificeringsbureauet ”Bureau Veritas” indenfor både vagtservice og livvagt.
Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle kvalificerede, uanset baggrund til at søge jobbet.
Arbejdssted: Brøndby, samt ude hos kunderne (primært i Storkøbenhavn).
Ansættelses- dato:
Stillingen er klar til at blive besat hurtigst muligt, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning – vi afholder jobsamtaler løbende.
Løn og pension:
Lønnen følger vores ensartede lønpolitik og ligger på et attraktivt niveau i forhold til lignende stillinger i branchen.
Interesseret:
Ansøgningen samt CV, og andre relevante dokumenter, bedes du uploade til din kandidat profil.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR:
Charlotte Denice Röhr
HR-oest@vasik.dk
Tlf. +45 21203457
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
skiftende arbejdstid
-Arbejdsgiver:
Vasik ApS, Midtager, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/edd64666-f02b-46b6-95ab-3ba20f5d08f3