Ledig stilling som salgsingeniør hos Swegon Danmark A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På vegne af Swegon søges en medarbejder til systemsalg/VAV løsninger og ventilationsaggregater

Den primære opgave er at sælge, vejlede samt rådgive tekniske entreprenører og bygherrerådgivere i Swegons produktprogram

Swegon ønsker netop nu at udvide sit eksisterende salgsteam i Sjælland. Du vil bestride en vigtig rolle, i samarbejde med Swegons erfarne og fagligt stærke salgsteam. Swegon er allerede i gang med at strikke et godt onboardingprogram sammen, således du bliver klædt ordenligt på, så du har de rette forudsætninger for at kunne sælge og rådgive kunder i hele Sjælland.  

Er det tilfældet, at du arbejder i ventilationsbranchen i dag - som fx teknisk entreprenør, ventilationstekniker/-montør eller rådgiver? Så opfordrer vi dig til at søge stillingen, hvis du har den mindste interessere for kundekontakt og projektarbejde. Swegon kan nemlig tilbyde en lang række relevante muligheder for intern videreuddannelse og kompetenceudvikling, for at hjælpe dig videre på vej i din karriere.

Som salgsingeniør i Swegon skal du være med til at opdage og skabe nye kunderelationer og forretning. Ud fra fagligt relevant rådgivning, salgsmøder og produktfremvisninger vil du oplyse og bidrage til, at kendskabet til Swegons ventilationsaggregater og systemsalg - VAV løsninger,  øges på det danske marked.

Swegon er veletableret som totalleverandør indenfor HVAC-branchen, hvor de har strategisk fokus på high-end aggregater. Swegon arbejder med produkter af høj kvalitet, og er en af ventilationsbranchens mest anerkendte produktaktører.

Dine opgaver er vigtige for Swegons fremtidig vækst på det danske marked, og vil være:

  • Salg, sparring og rådgivning til tekniske entreprenører og bygherrerådgivere
  • Opsøge leads, kundepleje og fremvise Swegon Groups aggregat-sortiment
  • Oprette og dokumentere tilbud og samarbejdsaftaler
  • Ordrehåndtering og -bestilling af komponenter, leverancer, opfølgning
  • Besøge kunder og vedligeholde relationer


Kvalifikationer og kompetencer
For at trives og lykkes i rollen som salgsingeniør, er du salgsminded og motiveres af resultater. Du sætter mål for dig selv og arbejder ambitiøst for at nå dine opstillede mål.
Du ved også at det kræver god overlevering mellem salg og udførsel, for at lykkes, og skabe gode løsninger sammen med kunderne.

Derudover lægger vi vægt på følgende når vi læser din ansøgning og CV:

  • Du har grundlæggende kendskab til teknik/mekanik med dig – som profession eller uddannelse
  • Du er opsøgende og trives i at arbejde med kunder
  • Du er ambitiøs, har forretningsforståelse og har en god indstilling i forhold til at finde løsninger
  • Du foretrækker at arbejde i et team, men med egne ansvarsområder og opgaver
  • Du taler og skriver dansk - og du kan ”gebærde” dig på engelsk (også gerne svensk - men ikke et krav)


Praktiske oplysninger
For at sikre en stabil opstart og succes vil Swegon bygge videre på din kompetenceprofil gennem en struktureret onboarding-proces. Da det forventes, at du har en grundlæggende teknisk forståelse for ventilationsprodukter, vil Swegon supplere denne med en dybere forståelse for produktsortimentet, og de nuværende kundeforhold.

Det har stor betydning for Swegon, at man som medarbejder har et ønske om aktivt at bidrage til virksomhedens fælles udvikling, og omvendt prioriterer Swegon også højt, at kunne tilbyde udvikle og motivere sine medarbejdere. Swegon er tålmodige med oplæringen, og du kan forvente at få gode rammer til at udvikle dig fagligt, såvel som personligt i et tempo som passer til dig. For den rette person er der meget gode og branchespecifikke udviklingsmuligheder, og spændende udfordringer i vente.

For den rette medarbejder vil der være mulighed for hurtigt at avancere i graderne og udvikle dig professionelt i et dynamisk og støttende arbejdsmiljø.

Arbejdstider: Kontoret er åbent mandag - fredag klokken 08:00 - 16:00. Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde tilbydes.

Sted: Swegon Danmark A/S, Vallensbækvej 20A 3. sal, 2605 Brøndby.

Lønpakke: Fast månedsløn der modsvarer dine kvalifikationer og erfaring, samtidig indgår du i en teambaseret bonusordning. Derudover tilbydes du pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning.

Tiltrædelse: Efter aftale.


Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.

Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark. Vi har 45 års erfaring inden for bemandingsløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt, personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Temp-Team A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6082876

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet