Økonomi- og administrationsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig og selvkørende regnskabsmedarbejder, som har flair for lønbogholderi? Har du styr på detaljerne, og går du grundigt og systematisk til værks? Så er denne stilling som Økonomi- og administrationsassistent måske noget for dig?

Vi udvider vores Økonomiafdeling, og derfor mangler vi en holdspiller, der motiveres af at arbejde bredt og struktureret med mange funktioner i vores Økonomiafdeling. Vi leder efter dig, som gerne fordyber dig i dit arbejde, og som synes, at løn og den løbende bogføring er spændende. Du kommer til at referere direkte til Jette, som er vores Økonomi- og administrationschef.

Selvom der er tale om en stilling, der omhandler tal, så er det mennesket, vi er interesseret i. Der er gode udviklingsmuligheder hos os såvel personligt som fagligt.

DINE ANSVARSOMRÅDER

Du vil få ansvaret for vores lønbogholderi, hvor der skal køres løn til ca. 60 ansatte (20 funktionærer og 40 timelønnede). Dine arbejdsområder vil spænde bredt, hvor du udover løn og bogholderi, kommer til at udføre løbende administrative opgaver. Derudover bliver du en del af vores digitaliseringsproces, eftersom vi er ved at overgå til et nyt it-system.

DINE VIGTIGSTE OPGAVER

Som vores nye Økonomi- og administrationsassistent kan du se frem til en hverdag med opgaver i form af:

  • Udarbejdelse af løn til funktionærer og timelønnede (alle månedslønnede)
  • Varetagelse af alle typer opgaver inden for finans-, kreditor- og debitorbogholderi – bl.a. bogføring, afstemninger, ind- og udbetalinger
  • Assistere med månedsrapportering til vores børsnoterede moderselskab Fasadgruppen i Sverige samt bestyrelsen
  • Assistere med den løbende revision samt årsregnskab
  • Løbende administrative opgaver fx bestille kontorartikler, kontakt til forsikringsselskab, styre frokostordning og onboarding af medarbejdere

OM DIG

Du har sans for detaljen og sætter en ære i at udføre dit arbejde til perfektion. Du er positiv og løsningsorienteret, og vi forestiller os, at du har:

  • Mindst 5-10 års erfaring inden for økonomi- og bogholderiopgaver inkl. løn
  • En faglig uddannelse inden for HD R eller merkonom (ikke et krav)
  • Erfaring og interesse for digitalisering og IT-systemer
  • God erfaring med Excel
  • Erfaring med bogføringssystemer som EG Visual og Microsoft Business Central
  • Erfaring med lønsystemet EG Løn
  • Kendskab til overenskomster, ferieloven mv.
  • Kendskab til byggebranchen er en fordel men IKKE et krav

 

VI TILBYDER

Vi tilbyder en fleksibel stilling, hvor vi tilpasser timeantallet, så det passer til dig (30-37 timer).

Du bliver en del af en organisation, hvor ledelsen har fokus på medarbejdertrivsel og kompetenceudvikling. Vi er en arbejdsplads, hvor ’frihed under ansvar’ praktiseres. Vi har en flad struktur, omgangstonen er fri og gode forhold med konkurrencedygtig løn inkl. pension og sundhedsordning. Vi afholder løbende mange sociale arrangementer, fordi vi godt kan lide at bruge tid sammen.

SØG STILLINGEN

Vi holder ansættelsessamtaler løbende så send hurtigst muligt en motiveret ansøgning og dit CV ved at klikke på ’ansøg’ i top eller bund. Ansøgningsfrist den 31. oktober 2023. Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jette Andersen på tlf.: 51 94 54 05.

OM OS

Vi er en moderne entreprenørvirksomhed fra 1931, der er bygget på stolte håndværkstraditioner og gode værdier. Vi har ca. 60 medarbejdere tilknyttet hovedsædet i Brøndby – heraf 20 funktionærer. Vi udfører renoverings- og restaureringsopgaver og varetager fag-, stor- og hovedentrepriser. Vores kernekompetencer er murer- og tømrerarbejde, som vi har i egenproduktion. I april 2022 blev Kjær Knudsen opkøbt af Fasadgruppen. Dermed bliver du en del af Nordens største og Sveriges eneste landsdækkende helhedspartner inden for tag og facade.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=15da4386)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

KJÆR KNUDSEN A/S, Skelmarksvej, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920471

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet