Økonomiafdelingen søger en faglig stærk bogholder.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en detaljeorienteret bogholder med et godt overblik og interesse for digitale processer.

I stillingen som bogholder får du ansvaret for styring af kommunens hovedbankkonto herunder optimering af tilhørende bogførings- og afstemningsproces. Du får en bred samarbejdsflade og tæt kontakt med organisationens ledere og medarbejdere.

Du bliver en del af økonomiafdelingens kreditorgruppe. Vi har et godt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden og samtidig har vi det sjovt sammen.

 

Dine primære opgaver består af:

  • Bogføring og afstemning af kommunens hovedkonto 
  • Besvarelse af mails i bogholderipostkassen 
  • Opdatering og styring af kommunens leverandørkartotek
  • Optimering af hovedkontoens bogførings- og afstemningsproces

Derudover vil du i samarbejde med dine kollegaer have ansvar for optimering og automatisering generelt af processer i kreditorgruppen. 

Forventninger til dig

Vi søger en kollega, der har stærke regnskabs- og afstemningskompetencer og er dygtig til Excel. Du er kontoruddannet, opsøgende og proaktiv. Herudover kræver stillingens karakter, at du er struktureret, detaljeorienteret og sætter en ære i at levere høj kvalitet. Du vil få en bred samarbejdsflade på tværs af organisationen og derfor er det vigtigt, at du også besidder stærke samarbejds- og kommunikationsevner.


Vi tilbyder 

Et spændende og udfordrende job med fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der har et godt fællesskab, masser af humor og en uformel omgangstone. Stillingen er mellem 30 - 37 timer pr. uge med betalt frokostpause og god kantineordning. Herudover er der gode muligheder for hjemmearbejde og fleksible arbejdstimer efter gældende regler.

Lidt om os

Kreditorgruppen varetager kommunens overordnede kreditorfunktion, som bl.a. bogføring og afstemning af balancekonti, udligning af kreditnotaer, optimering af bogføringsrobot, besvarelse af bogholderi spørgsmål fra kollegaer i hele organisationen og eksterne leverandører, vedligeholdelse af kreditor-systemdrift, administration af kommunens bankforretning samt indhentning af refusioner mm.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomst om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. 

Vi forventer, at stillingen tiltrædes den 1. januar 2024.
 
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Sandra Hallberg på 30532908.       

 
Ansøgningsfrist 22.11.2023

Første og anden samtale afholdes uge 48.

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Park Alle 160, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939823

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet