BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en erfaren og engageret økonomichef med stærke kompetencer inden for digitalisering til at styrke vores virksomheds økonomistyring og effektivisere vores processer. Vores mangeårige økonomichef, vil gerne gå ned i tid inden for det kommende år og du vil få ansvaret fra ansættelsestidspunktet.
Som økonomichef vil du få ansvaret for at sikre høj kvalitet i vores økonomistyring og afrapportering samt implementere digitale løsninger og systemer, der optimerer vores forretningsprocesser.
Ansvarsområder:
- Overordnet ansvar for virksomhedens økonomistyring og regnskabsaflæggelse.
- Identificere og implementere digitale løsninger til automatisering af økonomiske processer og rapportering.
- Optimering af interne kontroller og sikring af overholdelse af regler og retningslinjer.
- Proaktivt identificere og implementere forbedringer i økonomiske procedurer og systemer.
- Udarbejdelse af budgetter, økonomiske prognoser og rapporter til ledelsen.
- Ansvaret for afrapportering overfor bestyrelse
Kvalifikationer:
- Minimum en bachelorgrad inden for økonomi, finans eller relaterede områder.
- Solid erfaring inden for økonomistyring og regnskab.
- Dokumenteret erfaring med digitalisering og implementering af automatiserede økonomiske løsninger.
- Indsigt i finansiel rapportering og kendskab til gældende lovgivning og regler.
- Stærke analytiske og problemløsende evner med fokus på at identificere og implementere forbedringer.
- Gode ledelses- og kommunikationsevner.
Vi tilbyder en udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du vil få mulighed for at drive digital transformation inden for økonomistyring. Du vil blive en del af et dedikeret team og have mulighed for at påvirke virksomhedens strategi og vækst. Vi tilbyder også konkurrencedygtige løn- og ansættelsesvilkår. Din opgaveløsning foregår i tæt kontakt til administrerende direktør og bestyrelse.
Hvis du er passioneret omkring økonomi og digitalisering og har de nødvendige kompetencer, bedes du sende din ansøgning og dit CV til Adm. direktør Tom Wedele Petersen.
Vi ser frem til at høre fra dig og drøfte dine muligheder for at blive en del af vores team som økonomichef med indsigt i digitalisering.
Om CityFys: CityFys blev grundlagt i 1999 og har de seneste år præsteret stor vækst, vores ambition er at fortsætte denne vækst. CityFys arbejder i hele Danmark, vi tilbyder private, samt virksomheder i det offentlige og private løsninger inden for sundhed og medarbejdertrivsel. Derudover tilbyder CityFys behandlingsordninger, træningskoncepter og rådgivning inden for sundheds- og arbejdsmiljøområdet. CityFys samarbejder med over 100 partnerklinikker i hele landet, og har egne behandlingslokaler i København, Randers og Herning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
CITYFYS A/S, Tietgensgade, 1704 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: cityfys@cityfys.dk
Telefonisk: 70200726
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861505