BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Planner/Dispatcher – Til virksomhed i Ballerup fuldtid
Vi oplever en travl periode og søger en erfaren planner/dispatcher til at træde til som vikar på ubestemt tid. Vi søger efter den rette kandidat, der vil blive tilknyttet vores hovedkontor i Ballerup.
Om jobbet
Du bliver en del af vores Dispatch afdeling, som skal bestå af 6 medarbejdere. De tre af medarbejderne sidder på vores kontor i Ballerup og udgør Team Øst, mens to sidder i Viby udgør Team Vest. Dispatch afdelingens hovedopgave er at planlægge onsite teknikerbesøg, og dermed arbejdsdagen for vores kørende it-teknikere. Nogle opgaver planlægges til udførsel samme dag, andre til udførsel i fremtiden.
Du vil skulle møde dagligt iht. vagtplan mellem kl. 7:00 og 17:00, teknikernes plan skal være klar kl. 7:30. Vi modtager sager, og har servicetid frem til kl. 17:00, enkelte aftaler gør at der kan lægges sager frem til kl. 19:30, så disse og morgenens ændringer, skal så planlægges når der mødes ind kl. 7:00.
Mødested er i Ballerup hvor der kræves fysisk tilstedeværelse.
Du kommer til at referere til vores Field Service Director.
Dine opgaver
- Planlægning af den daglige drift
- Planlægning af aften- og weekendopgaver/projekter
- Håndtering af fælles mailboks og telefon
- Foretage en proaktiv planlægning og forecast for at sikre overholdelse af SLA
- Følge op i tilfælde af SLA-afvigelser herunder redegøre for årsag hertil
- Svare på henvendelser fra kunder og leverandører, på forespørgsler og afvigelser
Dine faglige kompetencer
- Du har arbejdet som planner/dispatcher/kørselsplanlægger el.lign. inden for IT, Transport, lager, indkøb, service, bemanding eller lignende
- Komfortabel i at tale med kunder, leverandører og kollegaer, ofte flere timer dagligt
- God kommunikator, ”slagkraftig på en ordentlig måde”
- Ser løsninger frem for udfordringer
- Afslutter opgaver på en effektiv måde med driften for øje
- Gode indlæringsevner i IT-systemer
- Er god til dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt, og kan forstå norsk og svensk
Dine personlige kompetencer
- Du er serviceminded både overfor kunder og kollegaer
- Du kan holde hovedet koldt i pressede situationer og jonglere med flere opgaver på en gang
- Du kan tage hurtige beslutninger – og tage ansvar for dem
- Du er imødekommende og fleksibel samt i stand at omgås mange forskellige mennesker
- Du er udadvendt og positiv, og ser vigtigheden af at bidrage til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
- En udfordrende og selvstændig fuldtidsstilling med en stor kontaktflade
- Frihed under ansvar
- Løn efter kvalifikationer samt fritvalg – og bruttolønsordning
- Ansættelse i en virksomhed der tager sine værdier alvorligt og hvor vi:
- gør en positiv forskel
- spiller hinanden bedre
- kæmper side om side
Vil du vide mere om jobbet?
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Casper Pedersen på +45 9299 1331.
Ansøgning
Tiltrædelse er hurtigst muligt og der vil blive afholdt samtaler løbende.
Onitio er en uafhængig serviceleverandør, som siden sin grundlæggelse i 1986, er blevet førende inden for serviceydelser til it- og elektronikudstyr i Norden.
Vi er eksperter inden for it-service herunder traditionel hardware-, retail- og generel it-driftsservice. Virksomheden beskæftiger ca. 1.400 medarbejdere i Norden heraf ca. 115 i Danmark. Vores danske hovedkontor ligger i Ballerup.
Læs mere om os på www.onitio.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
All Recruit ApS, Vibeholms Alle, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6038750