BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være vores nye kollega? Vi søger en struktureret porteføljemanager, der skal arbejde med drift- og vedligeholdelsesdata og data-administration af tekniske anlæg.
Hvis du har sans for dataadministration og enten er skarp til Dalux/Excel og systemunderstøttelse eller har kendskab til ledelsesinformation inden for porteføljer af fx energidata, grafer/big data ud fra større datasæt, er det måske dig, vi leder efter.
Din rolle
Du får ansvaret for planlægning af implementering, systemkonfiguration og databehandling af drift og energi og du vil indgå i et velfungerende samarbejde med både dine kolleger og brugerne af de kommunale bygninger.
Foruden at du er fagligt dygtig, forventer vi, at du er positiv og selvkørende med respekt for andres faglighed og opgaver. Vi sætter pris på, at du kan tænke helhedsorienteret med forståelse for arbejdet i en politisk organisation som Brøndby Kommune. Det er derfor vigtigt at du er god til at gå i dialog med samarbejdspartnere og tager udgangspunkt i deres behov i opgaveløsningen.
Vi vægter det gode samarbejde højt, så vi søger en holdspiller, der bidrager aktivt til teamet, afdelingen og forvaltningen med et humoristisk sind og godt humør.
I arbejdet som porteføljemanager kan vi tilbyde dig: :
- Et spændende job med afvekslende opgaver i et godt fagligt miljø
- En høj grad af indflydelse på dine arbejdsopgaver med mulighed for at tilrettelægge din arbejdsdag
- Overordnet styring af anlægs- og ejendomsporteføljen via Dalux
- At sætte dit præg på ledelsesinformationen, der danner grundlag for beslutningerne
- Implementering af systemunderstøttelse
Faglige erfaringer og kvalifikationer
Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelsesbaggrund, gerne som bygningskonstruktør, energiteknolog eller lignende. Det vigtigste er dog, at du har stor erfaring med eller viden om opsætning og konfiguration af fx Dalux FM-systemet, samt at du har solid erfaring med og viden om vedligeholdelsessystemer.
Hvis du har erfaring med CTS-anlæg og energioptimering eller erfaring med projektstyring af større opgaver vil det være en fordel. Det er naturligvis også vigtigt, at du er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation, fordi en stor del af interessenthåndteringen foregår skriftligt eller telefonisk.
Om os
Kommunale Ejendomme er del af Teknik- og Miljøforvaltningen og drifter kommunens ejendomme, i alt ca. 240.000 m2, som udgør de fysiske rammer for borgernes og forvaltningernes aktiviteter. Vi er desuden bygherre på renoveringer og nybyggeri. Vi er i alt omkring 140 medarbejdere fordelt på Vedligeholdelses-, Anlægsteamet, Teknisk Service, og Rengøring.
Som en vigtig del af vedligeholdelsesteamets kerneopgaver, fungerer vi som intern servicevirksomhed. Vi servicerer vores brugere lokalt, og rådgiver vores kolleger i fagforvaltningerne med henblik på at sikre de bedst mulige fysiske rammer for deres opgaveløsning. Til at sikre det arbejde er vi i gang med kortlægning af den samlede ejendomsportefølje med bygningsdata og aktivitetsplan i Dalux. Udover fortsat konsolidering af den daglige drift, skal der i 2024 arbejdes med ejendomsstrategi for Brøndby Kommune, ligesom kommunens model for Facility Management (FM) skal færdigudvikles og implementeres.
Du bliver en del af en spændende udvikling, hvor vi bliver meget klogere på vores ejendomme, og du kan være med til at sætte retningen.
Har vi vakt din interesse?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ejendomschef Nina Elizabeth Petersen på tlf. 24639729 eller mail: ninpe@brondby.dk.
Lad os få din ansøgning senest den 12. november 2023
Der er tale om en fuldtidsstilling, og aflønning sker efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer.
Vi planlægger med at holde jobsamtaler den 17. november 2023 og håber, at du kan tiltræde senest den 1. januar 2023.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934553