BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Interesserer du dig for at udvikle governance og processer inden for M365, og motiveres du af at sætte dig i brugernes sted, forstå deres arbejdsgange og den tilhørende dokumenthåndtering? Så er det måske dig, vi har brug for hos InfoDok i Banedanmark.
Til Banedanmarks dokumenthåndteringssektion, InfoDok, søger vi en proceskonsulent, som skal være med til at sikre en effektiv styring og udvikling af governance og processer indenfor blandt andet M365-platform samt ESDH. Vi er i fuld gang med at udfolde og benytte M365-platformens mange muligheder og bygger kontinuerligt videre på vores viden og fremtidige brugsscenarier inden for vores ESDH-system, F2.
InfoDok er placeret i it-afdelingen med ansvaret for at sikre forvaltning og udbredelse af Banedanmarks administrative dokumenthåndteringssystem SharePoint Online, F2 og dele af M365 samt afleveringer af bevaringsværdige it-systemer til Rigsarkivet. Vores arbejde består i at implementere, supportere, vedligeholde, udvikle, undervise i og rådgive om systemerne, så Banedanmarks forretningsgange og brugerne understøttes bedst muligt og samtidig overholder krav til korrekt dokumenthåndtering og arkiveringsregler som offentlig myndighed. Sammen med disse kerneleverancer arbejder vi kontinuerligt med opgaver og projekter, hvor vi for eksempel øger brugernes bevidsthed om korrekt brug af systemerne, optimerer på processer og politikker eller tage nye applikationer i brug inden for vores felt.
Hos InfoDok kan du se frem til en sjov hverdag med ambitiøse og dygtige kolleger og med mange forskelligartede opgaver både på kontoret og ude i Banedanmarks mange afdelinger. Vores sektion er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse samt dialog hen over bordene.
Dine primære arbejdsopgaver og tilgang til opgaveløsningen
Vi forventer, at du kan byde ind med eller har erfaring med nedenstående:
- Rådgivning og skarp viden om it-governance og governance-modeller
- Værktøjskasse til proceskortlægning og -design.
- Banedanmark er ISO 27001 certificeret, hvorfor kendskab til compliancekrav inden for blandt andet informationssikkerhed vil være en fordel
- Du skal kunne omsætte behov til praksis og være skarp på både anvendelsen og implementering af governance og procesarbejdet
- Du kender allerede til eller evner at finde de relevante kilder til ny viden omkring governance og procesværktøjer, så vi kan være på forkant og proaktiv i forhold til nye og kontinuerlige tiltag som kræver et stærkt set up
- Erfaring med opgavekoordinering eller projektledelse er en fordel
Du har en relevant akademisk uddannelse eller lignende baggrund, hvor du har opnået viden og it-teknisk forståelse for diverse it-systemer. Du trives med at holde præsentationer samt give brugervendt kommunikation på skrift. Det er vigtigt, at du har en god indlevelsesevne og stor forståelse for de forretningsprocesser og samarbejder, du kommer til at være en del af. Ansvarlighed og selvstændig opgavevaretagelse falder dig naturligt, og du besidder en stærk eksekveringskraft.
Din kontaktflade til organisationen bliver stor, og du vil skulle samarbejde med mange forskellige fagfolk og ledelseslag. Du får et job i et spændende, udfordrende og uformelt miljø, der giver gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. I InfoDok er vi engageret i vores arbejde, og du vil indgå i et team, hvor vi sparrer og hjælper hinanden.
Vi tilbyder dig
Du kommer til at arbejde på Banedanmarks hovedkontor ved Kalvebod Brygge centralt i København. Jobbet kan lejlighedsvis kræve rejsedage til Banedanmarks andre lokationer for eksempel i Ringsted og Fredericia.
Derudover kan vi tilbyde:
- at blive en del af en sektion med en ambitiøs tilgang til applikationsforvaltning og korrekt dokumenthåndtering som offentlig myndighed
- gode muligheder for kompetenceudvikling af både faglig og personlig karakter
- en ledelse som er tydelig om formål og retning
- løbende feedback på dine præstationer og opgaver
- god balance og fleksibilitet mellem arbejds- og privatliv
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/SAMDATA, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 4. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.
Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte sektionschef Kim Adamsson Feldborg. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eventuelt relevante eksamenspapirer. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.
Samtaler forventes afholdt fra uge 32.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192467&DepartmentId=22264&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5870357