Projektleder til digital transformation og IT-optimering hos KLINGER Denmark

dato

KLINGER Denmark styrker vores kompetencer inden for digitalisering og it-systemer, da vi har en ambition om at blive mere digitaliseret og datadrevet, for at effektivere forretningen og understøtte den fortsatte forretningsmæssige vækstrejse.

Om dig

Brænder du for værdiskabende forandringer og trives du i et område under forandring, hvor du tør gå forrest og vise retningen? Har du erfaring med forretningsanalyse, procesoptimering, implementering af it-funktionalitet og kan du få det ud at leve hos kollegerne og derved sikre vedvarende værdiskabelse? Har du erfaring med ERP-system eller Business Intelligence og arbejdet med specifikation, udvikling, test og implementering af forretningsfunktionalitet - så er det dig, vi står og mangler!

I afdelingen bliver vi 3 medarbejdere, som er ansvarlige for IT-drift, -udvikling og -sikkerhed, forretningsprojekter, processer og ESG. Vi har desuden 3 ISO-certificeringer (9001, 14001 og 45001), som skal varetages.

Vi vurderer og udvælger nøje de kompetencer, vi ønsker at have i huset, og arbejder tæt sammen med leverandører omkring de kompetencer og områder, som vi har outsourcet.

Din rolle

Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har mulighed for at præge rollen. Du bliver ansvarlig for flere vigtige områder og vil arbejde tæt sammen med ledelsen, hvorfor det er essentielt, at du trives som projektleder og kan sikre vedvarende forandringer i forretningen.

Du vil referere til Business Project Manager.

Dine ansvars- og fokusområder:

  • Microsoft Business Central ERP-system: I tæt samarbejde med leverandøren sikre forretningsunderstøttende udvikling og test, samt varetage den daglige drift og support hos kollegaerne ude i organisationen

  • Business Intelligence Microsoft PowerBI: Optimere processer og sikre rette data-flow, og i samarbejde med leverandør, bygge forretningsrapporter samt drift af disse

  • Microsoft Sharepoint/vidensdeling: Specificere forretningskrav, udvikle og implementere forretningen og sikre drift og styring

  • Forretningseffektivisering: Drive digitaliserings- og effektiviseringsprojekter, fx udbrede brugen af Microsoft Co-pilot

  • Vidensdele, søge inspiration og sparre med KLINGER-selskaber i andre lande for at udnytte deres kompetencer indenfor forretningsforståelse og digitalisering.

  • En længere videregående uddannelse

    Vi forventer, at du har

  • Erfaring med IT-projektledelse og digitaliserings- og/eller forandringsprojekter

  • Erfaring med IT-udviklingsproces og arbejde i ’sprints’/faste udviklingsforløb med specifikation, opbygning, test og implementering

  • Indgående kendskab til Microsoft Business Central, PowerBI, Co-pilot (Studio) og/eller Sharepoint

  • Indgående kendskab til processer omkring lagerstyring, tilbud/salg, produktkonfiguration, produktion med ruter/styklister el.lign.

  • Dansk og engelsk i skrift og tale, da vi er del af en international koncern

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

KLINGER DANMARK A/S, Nyager, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b73dc9ce-de2c-40e3-8426-43ea2e3eed62

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet