BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
RTC Transport er på udkig efter ny teamlederassistent til aftenhold
Som vores nye skarpe teamlederassistent i Brøndby, skal du være med til at identificere- og løse udfordringer, og varetage de daglige arbejdsopgaver som følger driften på henholdsvist kontoret og lageret.
Din kommende arbejdsplads ligger i Brøndby
Lageret er placeret på RTC Transports afdeling Abildager 8 – 14, 2605 Brøndby. Teamet består af ca. 15 medarbejdere.
Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Som arbejdsplads har vi stor fokus på at yde en professionel og kvalitetsbevidst service til vores kunder
Om Jobbet – spændende opgaver og alsidige hverdage
I din dagligdag hos RTC vil du møde mange forskellige mennesker og opgaver, hvor du kan se frem til en spændende hverdag, hvor der hele tiden kommer nye interessante opgaver til. Du vil have din daglige gang på driftskontoret, men størstedelen af din arbejdstid vil være på gulvet, hvor du vil skulle være med til at sikre at vi når i mål med opgaverne sammen med vores dygtige lagerfolk, chauffører og vognmænd.
Vi tilbyder en arbejdsplads med et udfordrende og spændende arbejdsmiljø og meget passionerede og dygtige kolleger. Du kommer til at indgå i et stærkt team, hvor du vil få en hverdag med fart over feltet.
Dine primære opgaver vil være
- Ansvar for vores lagerpersonale, men du er selv en del af driften
- Ansvar for vores chauffører og vognmænd
- Fysisk varemodtagelse
- Registrering i vores IT-System
- Forsendelse af varer
- Ad-hoc opgaver
Hvad tilbyder vi dig som vores nye kollega?
- Engagerede og dygtige kollegaer
- Dynamisk hverdag
- ”Ja”-kultur
- Sociale arrangementer
Den foretrukne kandidat
- Har en god fysisk form
- Serviceminded
- Arbejder selvstændigt
- Omhyggelig og struktureret
- Omstillingsparat og åben for ændringer i arbejdsgange
- Kendskab til IT
- Klar på de rutineprægede opgaver
Dig – du trives i højt tempo og er god til at kommunikere
RTC Transport har et højt aktivitetsniveau, og det er derfor vigtigt, at du trives godt med forandring og er omstillingsparat. Du er en struktureret person, der kan holde mange bolde i luften og forstår at prioriterer opgaverne, samt tage hånd om vores vognmænd/chauffører, og diverse administrative opgaver. Du skal være fleksibel, kunne samarbejde på tværs i afdelingen, og trives med frihed under ansvar.
Det ville være en fordel, hvis du både kan begå dig på dansk og engelsk i skrift og tale.
Derudover forventer vi at du
- Kan arbejde selvstændigt
- Har ikke nødvendigvis ledererfaring i dag, men du har ambitioner og evner
- Er serviceminded, og får opgaver fra hånden
- Er god til mennesker
- Er fleksibel og åben for nye udfordringer
- Er handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret
- Er positiv af natur
- Er Mødestabil
- Har IT-kundskaber, herunder er fortrolig med Office-pakken
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og er placeret i tidsrummet 12:00-20:00. Lørdagsvagter kan forekomme.
Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Christian B. Larsen tlf. 53740075.
Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg jobbet online”. Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RTC Transport A/S - Abildager/S, Abildager – 14, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014653