BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Brænder du for controlling og har du et analytisk sind? Trives du i en ansvarsfuld rolle og har du lyst til at få en afvekslende hverdag med en spændende og udfordrende opgavepalette? Besidder du organisatoriske evner og har du lyst til at få en nøglerolle hos en af verdens førende producenter inden for elektronik? Så er denne stilling som Controller hos Kyocera Danmark lige noget for dig!
Hos Kyocera vil du blive en del af en mindre finansafdeling bestående af denne stilling, samt en Finance Manager, som du vil få et tæt samarbejde og rapportere til. Det er derfor væsentligt for stillingen, at du trives i en operativ rolle med en opgavepalette fra A-Z, hvor du både er hands-on og sparringspartner for virksomhedens Finance Manager. Du vil som Controller få en uundværlig nøglefunktion, hvor du er med til at støtte en dynamisk og hurtigvoksende virksomhed, ved blandt andet at udvikle en stærk rapporteringsramme og sikre at al økonomisk rapportering udføres nøjagtigt og til tiden. Du får i stillingen mulighed for at sætte dit præg i en anerkendt og international virksomhed, hvor der er højt til loftet og en hyggelig og uformel atmosfære.
Stillingen er på 37 timer.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver:
- Optimere interne kontroller og effektiv regnskabsføring
- Forberede månedlige rapporter
- Månedlig planlægning af forecast af salg og støtte til salgsafdelingen
- Sikre korrekt afstemning og dokumentation af balancekonti
- Momshåndtering/månedlig afstemning
- Intercompany afstemninger
- Håndtering af anlægsaktiver
- Back-up på måneds- og årsafslutning og rapportering
- Debitorstyring/Kreditorstyring
- Back up på løn
- Assistere ved revisioner og andre ad-hoc projekter
Om virksomheden
Kyocera, stiftet i 1959 og med hovedsæde i Kyoto, Japan, er en global elektronik- og keramikproducent, der engagerer sig i at løse verdens udfordringer gennem teknologiske innovationer. Virksomheden drives af en dyb forpligtelse til at bidrage til samfundets og menneskehedens udvikling. Deres brede produktportefølje omfatter avancerede materialer, komponenter, enheder, udstyr, netværksudvikling og serviceydelser.
Kyocera excellerer i udvikling og fremstilling af produkter som printere, finkeramiske komponenter, industriværktøj, optiske komponenter og solenergisystemer. Deres integrerede tilgang strækker sig fra produktudvikling og produktion til salg og logistik. Med en stærk forpligtelse til kundetilfredshed følger de principperne om "kunden først" og stræber efter at skabe værdi gennem en holistisk tilgang til pris, kvalitet, service og levering.
Kyoceras danske kontor ligger i Brøndby, hvor du vil få din daglige arbejdsgang.
Du tilbydes
- 37 timer pr. uge
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Mulighed for hjemmearbejde
- Fleksible arbejdstider
- Frokostordning
- Sociale arrangementer
- Parkeringsmuligheder
- Fitnessfaciliteter
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer
Som medarbejder er du proaktiv, selvkørende og du er i stand til at strukturere og tilrettelægge din arbejdsdag fra start til slut. Du er desuden en detaljeorienteret og kvalitetsbevidst person, der formår at bevare overblikket i en til tider travl organisation. Gode organisatoriske færdigheder, analytisk tænkning og evnen til at overholde deadlines er essentielle færdigheder. Det er desuden væsentligt, at du er en selvsikker holdspiller, der samtidig er komfortabel med selvstændigt arbejde. Slutteligt er det centralt, at du er en positiv og udadvendt medarbejder, der er kommunikativ stærk og procesorienteret.
IT-kompetencer
Flair for IT. Virksomheden anvender SAP.
Uddannelse og erfaring
HD-R eller lignende regnskabsuddannelse. Derudover har du minimum tre års erfaring fra en lignende stilling.
Sprog
Dansk og engelsk i skrift og tale.
Kontaktpersoner
Torben Jørgensen & Amalie Thorndal
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=615dfc0a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Ringager, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034053