Servicekoordinator til Sahva i Brøndby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- vær med til at skabe et liv i bevægelse

 

Trives du med mange kontaktpunkter både internt og eksternt? Og har du en god logistisk sans og administrative evner?  Så er du måske vores nye kollega! 

Som servicekoordinator i Sahva er du med til at sikre et effektivt flow af produkter og administrativ håndtering af vores mange kunder i tæt samarbejde med vores behandlere i afdelingen "Fodtøj & Indlæg".

Du kan se frem til en varieret hverdag med mange kontaktpunkter til kunder og kollegaer på tværs af Sahva. Her bliver du en del af en lille sammentømret enhed på i alt tre hjælpsomme og engagerede kollegaer.

Vi tilbyder en fuldtidsstilling med opstart efter nærmere aftale.

Din hverdag i jobbet

Du får din faste gang i vores lyse og venlige produktionslokaler beliggende i Priorparken 860, 2605 Brøndby, hvor du: 

  • Modtager, klargør og pakker produkter, som sendes mellem vores klinikker og værksted
  • Løser administrative opgaver som ordrebehandling og færdigmelding af produkter, der har været til reparation
  • Er i telefonisk kontakt med kunder og kommuner, når du fx ombooker kundetider ved sygdom og andre henvendelser.

Derudover bidrager du aktivt til et velfungerende samarbejde internt i Sahva.

 

Hvem er du?

Vi leder efter dig, som: 

  • har erfaring med kundeservice og administrative opgaver, gerne ordrebehandling og praktisk håndtering af varer
  • har flair for logistik
  • er rutineret bruger af Outlook og meget gerne erfaren bruger af ERP-systemer.  Vi bruger C5, så kan du det i forvejen, vil det være en stor fordel.  

Som person er du en imødekommende teamplayer, der arbejder struktureret med en fast og samtidig serviceminded tilgang til opgaverne. 

Hvad tilbyder vi? 

Hos Sahva bliver du en del af et fagligt højt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel. 

Vores ledere har løbende dialog via 1:1-samtaler med deres ansatte, og de arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienteret ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale. 

Interesseret?

Er du drevet af at bidrage til menneskers livskvalitet, og kan du se dig selv udfolde dit talent i jobbet? Så send os dit CV hurtigst muligt. Vi gør opmærksom på, at annoncen lukker, når vi har modtaget de ønskede ansøgninger. 

Du behøver ikke at skrive en ansøgning, men vi spørger til din motivation, når du søger i vores rekrutteringssystem.  

Har du spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte klinikchef, Mette Lauritsen på telefon 2880 7028.  


Se mere på vores ansøgersite: https://sahva.ofir.com



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=280198db)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sahva A/S, Nykær, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039830

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet